Stiri Online, Enciclopedie, Revista presei

20 de reguli să slăbeşti sănătos

in Regim alimentar

Când cunoşti principiile unei alimentaţii sănătoase şi ale unei metode corecte de a scăpa de kilogramele pe care le ai în plus, esti deja cu un pas mai aproape de reuşită.

Următorul set de reguli, pentru o slăbire sănătoasă, este menit să îţi ofere o direcţie pe care să o aplici în funcţie de preferinţele pe care le ai şi de programul tău.

1 Vei arde din depozitele de grăsime când vei scoate din meniu sursele din care organismul îşi sintetizează grăsimi (zahărul şi amidonul de proastă calitate).

2 Nu lăsa să treaca mai mult de 4 ore fără să te alimentezi: masa principală sau gustare. Când meniurile sunt concepute din alimente cu indice glicemic mic, te saturi mai repede şi pentru o perioadă mai lungă.

3 Dimineaţa, pe stomacul gol, cu 30 de minute înainte de masă, poţi bea 250 ml apă călduţă cu lămâie.

4 Consumă multe legume, verdeţuri, lactate (iaurt, chefir, sana, lapte bătut), brânzeturi (de vacă, oaie, capră), cereale integrale, ciuperci, peşte (2-3 ori/săptămână), carne (1-2 mese pe săptămână).

legume

5 Consumă ouă (2-3 ori /săptămână), provenite de la găini crescute în libertate. Sunt mai hrănitoare.

6 Fructele conţin vitamine şi minerale importante. Mănâncă un fruct pe zi.

7 Consumaţi fructele împreună cu câteva migdale / nuci. Ajută la un impact mic al fructului asupra glucozei eliberate după consum.

8 Alimentele pe care le consumi să fie de bună calitate: bio, organice sau preparate tradiţional.

9 Leguminoasele, cerealele (orezul, quinoa), carnea şi peştele trebuie să fie preparate prin fierbere, la cuptor sau la aburi.

10 În alimentaţie trebuie sa predomine legumele, verdeţurile şi proteinele de bună calitate.

11 Porţia de carne consumată la o masă trebuie să fie de mărimea palmei tale.

12 Mestecă îndelung mâncarea. Vei ajuta digestia.

13 Ocoleşte şi chiar elimină produsele cu E-uri.

14 Elimină alimentele intens procesate: zahăr, făină albă, margarină, dulciuri.

15 Cafeaua şi ceaiul consumă-le simple.

16 Echivalente sănătoase de inlocuire a zahărului sunt mierea, zahărul de cocos, eritritolul, extractul de ştevia în combinaţie cu etritol.

17 Mierea şi zahărul de cocos, deşi sunt sănătoase, nu trebuie consumate zilnic.

miere-naturala

18 Hidratează-te corect. Bea apă plată şi/sau minerală până la 2 litri pe zi.

19 Dormi suficient (7-8 ore pe noapte). Odihna influenţează procesele chimice şi fiziologice din corp.

20 Asigură-te că faci 60 de minute de mişcare în fiecare zi (mers, alergare etc.).

CALITATE, NU CANTITATE!

Alege grăsimile benefice (Omega 3, care te ajută la arderea grăsimilor, Omega 6 şi Omega 9), în detrimentul grăsimilor nesănătoase (saturate şi industriale hidrogenate). Surse bune sunt: peşte oceanic, fructe de mare, carne de pasăre şi de vită slabă, ulei de măsline şi de rapiţă, seminţe de cânepă şi de in, alune, migdale, nuci (în loc de carne grasă de porc sau de vită, untură); proteine de calitate, vegetale şi animale (precum tipurile de carne menţionate) şi proteine vegetale (ciuperci, nuci, alune, linte, năut); legume şi fructe cu indice glicemic mic (legume cu frunze verzi, rădăcinoase crude, dovlecei, broccoli, varză, ciuperci, castraveţi, ardei, mere, citrice, fructe de pădure).

DESCARCA APLICATIA CYD PE MOBIL
Aplicatie CYD Google Play

Nu sunt un artist, nu sunt un talentat scriitor, sunt om ca si tine. Doar ca diferentele dintre mine si tine o fac obiceiurile noastre si viata pe care o traim. Nu ne invartim in aceleasi anturaje, nu avem acelasi limbaj, la dracu nici macar nu ne cunoastem, dar sigur avem de impartit idei sau am avut aceleasi idei o data, desi repet nu ne cunoastem. Nu te stiu, nu te cunosc, nu te vad, nu te ating, nu te caracterizez, nu te critic, nu te injur, nu te admir, nu te laud, dar tu poti sa ma critici, aplauzi, caracterizezi, poate chiar si sa ma apreciezi. E dreptul tau, e timpul tau.

Latest from Regim alimentar

LIKE-ul tau CONTEAZA!Ti-a placut articolul si ai dat LIKE? Inchide aici
Mergi la Sus

Copyright © 2016 by CYD.RO. Toate drepturile sunt rezervate
Designed by Dianys Media Solutions - realizare site web - creare site web