Stiri Online, Enciclopedie, Revista presei

5 alimente care trebuiesc introduse in reteta pentru a slabi

in Regim alimentar

Dacă vreți să slăbiți, trebuie să știți că nu este important doar cât mâncați, ci și ce mâncați. Dacă anumite alimente îngrășă, altele accelerează arderile sau diminuează pofta de mâncare.

Potrivit mujerhoy.es, pentru a pierde kilogramele în plus mai rapid ar trebui să introducem în dietă următoarele cinci alimente:

1. Migdalele. Sunt o sursă importantă de grăsimi mono și polisaturate, atât de utile pentru reducerea colesterolului, cât și pentru menținerea greutății. În plus, conțin mai puține calorii decât celelalte oleaginoase (23 de migdale conțin doar 163 de calorii) și sunt bogate în fibre și vitamine.

2. Mere. Conțin pectină, un element natural care îmbunătățește digestia și asigură o senzație de sațietate pe termen lung. Multiple studii au demonstrat că persoanele care mănâncă un măr înainte sau în timpul mesei se satură cu o cantitate de mâncare mai mică, ajungând să consume mai puține calorii. În plus, sunt o sursă importantă de vitamina C, fibre și antioxidanți. Specialiștii ne sfătuiesc să le mâncăm cu coajă.

3. Anghinare. Sunt incredibil de sățioase pentru că au un conținut de fibre foarte ridicat. Pot fi servite ca aperitiv – în acest fel veți evita să mâncați foarte mult din felurile principale.

4. Avocado. Acest aliment cu textură cremoasă este bogat în grăsimi monosaturate, potasiu, magneziu, folat și vitaminele C și E. În plus, mai multe cercetări au demonstrat că este fructul ideal pentru a menține talia subțire și abdomenul plat.

5. Fasole neagră. Aparține categoriei alimentelor „calorii negative”, atât de utile pentru a arde grăsimile abdominale și pentru a controla apetitul. O ceașcă cu fasole neagră conține 15 grame de proteine și niciun gram de grăsime.

loading...
DESCARCA APLICATIA CYD PE MOBIL
Aplicatie CYD Google Play

Nu sunt un artist, nu sunt un talentat scriitor, sunt om ca si tine. Doar ca diferentele dintre mine si tine o fac obiceiurile noastre si viata pe care o traim. Nu ne invartim in aceleasi anturaje, nu avem acelasi limbaj, la dracu nici macar nu ne cunoastem, dar sigur avem de impartit idei sau am avut aceleasi idei o data, desi repet nu ne cunoastem.

Nu te stiu, nu te cunosc, nu te vad, nu te ating, nu te caracterizez, nu te critic, nu te injur, nu te admir, nu te laud, dar tu poti sa ma critici, aplauzi, caracterizezi, poate chiar si sa ma apreciezi. E dreptul tau, e timpul tau.

Latest from Regim alimentar

LIKE-ul tau CONTEAZA!Ti-a placut articolul si ai dat LIKE? Inchide aici
Mergi la Sus

Copyright © 2016 by CYD.RO. Toate drepturile sunt rezervate
Designed by Dianys Media Solutions - realizare site web - creare site web