Stiri Online, Enciclopedie, Revista presei

A pus banane la fiert si scortisoara! Bea asta cu o ora inainte de culcare si vei fi uimit de rezultate!

in Sanatate

Exista o reteta excelenta care functioneaza chiar mai bine decat somniferele! Pentru prepararea acestui remediu pentru somn ai nevoie de numai doua ingrediente simple: banane si scortisoara.

In lipsa unui somn nocturn suficient si profund, creste predispozitia pentru depresie, diferite boli, slabiciune fizica, lipsa de energie, apatie si hipertensiune arteriala. Somnul joaca un rol crucial in mentinerea corpului intr-o forma optima.
Pe durata somnului nocturn, creierul proceseaza si fixeaza in memorie multe dintre evenimentele petrecute peste zi. Tot in timpul somnului, sistemul nervos se regenereaza si se recupereaza pentru a face fata cu brio solicitarilor cognitive zilnice. Somnul maximizeaza capacitatea de concentrare, ii permite creierului sa efectueze o igiena mentala corespunzatoare, si revigoreaza corpul.
Potrivit celor mai recente cercetari, intre 3 si 5 milioane de romani sufera de tulburari de somn. Acesta este principalul motiv pentru care atat de multi oameni se simt mereu obositi si irascibili.

media_145502159907171400

Ingrediente:

– o banana

– un ibric mic

– un varf de cutit de scortisoara

Mod de preparare:

Fierbe apa in ibric. Taie banana la capete, apoi pune-o in apa de fierbere. Fierbe banana timp de 10 minute. Strecoara apa intr-un alt vas. Presara un strop de scortisoara pentru a imbunatati gustul. Aceasta bautura delicioasa trebuie consumata seara cu o ora inainte de culcare.

Adu apa la punctul de fierbere, apoi adauga la ea banana feliata. Mai tine apa pe foc inca 10 minute, apoi strecoar-o si toarn-o intr-o cana. La final presara peste ea si un varf de cutit de scortisoara.

Consuma jumatate din aceasta bautura cu o ora inainte de a merge la culcare.

Cealalalta jumatate se pastreaza la frigider si se consuma seara urmatoare!

Stilul de viata agitat, anxietatea, obiceiurile alimentare proaste si carentele de minerale sunt cele mai frecvente cauze ale problemelor de somn. Consumul de alimente sanatoase, miscarea, reducerea stresului, respectarea unui program de odihna bine stabilit si reducerea portiilor de mancare consumate la cina contribuie la reglarea somnului.

loading...
DESCARCA APLICATIA CYD PE MOBIL
Aplicatie CYD Google Play

Nu sunt un artist, nu sunt un talentat scriitor, sunt om ca si tine. Doar ca diferentele dintre mine si tine o fac obiceiurile noastre si viata pe care o traim. Nu ne invartim in aceleasi anturaje, nu avem acelasi limbaj, la dracu nici macar nu ne cunoastem, dar sigur avem de impartit idei sau am avut aceleasi idei o data, desi repet nu ne cunoastem.

Nu te stiu, nu te cunosc, nu te vad, nu te ating, nu te caracterizez, nu te critic, nu te injur, nu te admir, nu te laud, dar tu poti sa ma critici, aplauzi, caracterizezi, poate chiar si sa ma apreciezi. E dreptul tau, e timpul tau.

Latest from Sanatate

LIKE-ul tau CONTEAZA!Ti-a placut articolul si ai dat LIKE? Inchide aici
Mergi la Sus

Copyright © 2016 by CYD.RO. Toate drepturile sunt rezervate
Designed by Dianys Media Solutions - realizare site web - creare site web