Stiri Online, Enciclopedie, Revista presei

Ceausescu a fost batut si urcat cu forta in elicopter ca sa para ca vroia sa fuga

in Politic

In sfarsit apar mai multe informatii si dupa 25 de ani, adevarul incepe sa iasa incet la iveala despre “fuga” lui Ceausescu care nu a fost fuga. Ofiteri in rezerva, oameni care au asistat la scenele plecarii dezvaluie cum a fost fortat Ceausescu sa plece cu avionul, ca mai apoi sa se spuna ca a incercat sa fuga. Desigur ca pilotul elicopterului stia cel mai bine cum s-au desfasurat scenele de la fata locului, cat si ce au discutat sotii Ceausescu in elicopter si cine a dat ordinele.

Urmariti in emisiunea de mai jos, 1:28:00 ( la o ora si 28 de minute) ce ne spune colonelul in rezerva Vasile Zarnescu despre cum a fost batut Ceausescu sa urce in elicpter, ca sa para ca a fugit:

Ceausescu stia ca va fi inlaturat de la ultima intalnire a sa cu Gorbaciov, deci putea fugi din start, adica sa nu se mai intoarca in tara, dar el a vrut sa fie patriot si s-a intors, deci nu avea de ce sa fuga in clipele acelea ale revolutiei regizate, mai ales ca avea 71 de ani si mai ales ca stia ce sacrificii facuse pentru tara si popor, care spera el, ca ii vor lua apararea si vor interveni pentru el.

Iata cum a declarat urcarea in elicopter Vasile Malutan pilotul lui Ceausescu, care a recunoscut ca l-a tradat in acele momente, mintindu-l ca vor veni doua elicoptere sa il salveze, desi Ceausescu i lintreba mereu daca e fidel cauzei sau e ca ceilalti:

În 1995, Măluţan declara: „Când soţii Ceauşescu au apărut la elicopter, cei din gardă îi aduceau mai mult pe sus. Erau atât de speriaţi! Aveau nişte feţe transfigurate. S-au urcat buluc în elicopter, iar mecanicul de zbor de-abia a avut loc să închidă uşa. Eram prea mulţi. Mecanicul s-a aşezat între scaunul lui Ceauşescu şi uşă, aşa, puţin înghesuit, ca şi cum ar fi stat în braţe. Şi am decolat”. Colonelul Vasile Măluţan era transfigurat.

Moartea colonelului Vasile Maluţan rămâne un mister

Fiindcă era cunoscut ca unul dintre cei mai buni în domeniu, moartea colonelului Vasile Maluţan rămâne un mister, colegii lui povestind că „era în stare să aterizeze cu elicopterul cu motorul oprit de la 50 de metri înălţime”. De altfel, măiestria lui a fost dovedită şi atunci când elicopterul a încercat să decoleze de pe clădirea Comitetului Central. Din cauza supraîncărcării (în aparatul de zbor se aflau, în momentul fugii prezidenţiale, nouă persoane, cu două mai mult decât locurile elicopterului.), aparatul a pierdut întâi vertiginos din înălţime, circa zece metri, pe latura din dreapta a imobilului, dar Vasile Măluţan a reuşit să-l redreseze şi să continue zborul spre Palatul Snagov.
Accidentul, în urma căruia pilotul a decedat, a survenit a doua zi după ce Măluţan afirmase în faţa comisiei parlamentare de cercetare a evenimentelor din decembrie 1989 că Ceauşescu plecase din CC şi a avut în elicopter tot timpul asupra sa o valiză plină cu documente.

Nu doar colonelul Vasile Măluţan a avut acelaşi destin. Generalii Ion Bunoaică şi Ion Eugen Sandu au murit tot într-un misterios accident de elicopter. Pe 1 septembrie 1995, la câteva luni după moartea lui Măluţan, ei se aflau în zbor, venind de la Iaşi către Bucureşti, alături de alţi gradaţi din cadrul Armatei şi Poliţiei. Aparatul s-a prăbuşit la Mogoşeşti şi nimeni nu a supravieţuit. Bunoiacă a fost seful trupelor de Securitate de la Timişoara în timpul revoluţiei, iar Sandu, şef al Miliţiei în Reşiţa şi Craiova.
Imediat după tragica prăbuşire a elicopterului condus de pilotul lui Ceauşescu, Vasile Măluţan, urmată de moartea acestuia, multe publicaţii au făcut liste de martori-cheie dispăruţi în condiţii misterioase. Victimele sunt incredibil de numeroase. Iată lista celor care au decedat în mod misterios: gen. Constantin Nuţă, gen. Velicu Mihalea, col. Petre Moraru, Marin Ceauşescu, gen. Emil Macri, gen. Gică Popa (şeful completului de judecată în procesul Ceauşeştilor), avocatul lui Ceauşescu, medicul care l-a însoţit pe acesta de la Titu la Târgovişte, militari din unitatea de la Târgovişte, gen. Corbu, gen. Marin Bălteanu, gen. Ştefan Ispas, col. Petre Ioniţă, cpt. Gheorghe Bărbieru, peste 20 de revoluţionari care au luptat la CC al PCR, mr. Darian Ionescu, gen. Ştefan Guşă, col. Gheorghe Ardeleanu, gen. Nicolae Doicaru, mr. Ion Lazăr, col. (r) Vasile Măluţan, Ştefan Andreescu, Alexandru Stark, Virgil Tatomir, Victor Pleşcan, lt. I. Span, col. Ioan Târpea, Lucaci (medic legist), lt. col. Dragoş Traşcu, Mircea Juravle, lt. col. Gheorghe Ungureanu, Cornelia Pinţa, Ion Radu, Radu Bălan, Ioan Totu, Nicolae Giosan, Gogu Rădulescu, Miu Dobrescu.

Se pare ca si accidentul de la Balotesti avea legatura cu eliminarea adevarului de la revolutie:

http://www.libertatea.ro/detalii/articol/accidentul-balotesti-asasinat-politic-441371.html

Surse: Ziarul Ring, Jurnalul National, Libertatea, Stirea:

loading...
DESCARCA APLICATIA CYD PE MOBIL
Aplicatie CYD Google Play

Nu sunt un artist, nu sunt un talentat scriitor, sunt om ca si tine. Doar ca diferentele dintre mine si tine o fac obiceiurile noastre si viata pe care o traim. Nu ne invartim in aceleasi anturaje, nu avem acelasi limbaj, la dracu nici macar nu ne cunoastem, dar sigur avem de impartit idei sau am avut aceleasi idei o data, desi repet nu ne cunoastem.

Nu te stiu, nu te cunosc, nu te vad, nu te ating, nu te caracterizez, nu te critic, nu te injur, nu te admir, nu te laud, dar tu poti sa ma critici, aplauzi, caracterizezi, poate chiar si sa ma apreciezi. E dreptul tau, e timpul tau.

Latest from Politic

LIKE-ul tau CONTEAZA!Ti-a placut articolul si ai dat LIKE? Inchide aici
Mergi la Sus

Copyright © 2016 by CYD.RO. Toate drepturile sunt rezervate
Designed by Dianys Media Solutions - realizare site web - creare site web