CELE MAI BUNE 7 ALIMENTE PENTRU SLĂBIT

in Regim alimentar/Sanatate de

Mere, grepfrut, conopidă, ceai verde, ghimbir, dafin. Descoperă cele mai eficiente remedii naturale împotriva kilogramelor în plus.

Te-ai săturat de regimurile stricte? Renunţă la ele! Nu sunt sănătoase şi nici uşor de respectat. Există alternative mai blânde: unele plante şi alimente te ajută să-ţi recapeţi silueta fără oboseală, fără înfometare. Graţie lor, vei reuşi să ţii în frâu apetitul şi pofta de dulciuri, să elimini surplusul de apă din corp, să stimulezi arderea grăsimilor. Iată şapte soluţii naturale spre care să-ţi îndrepţi atenţia dacă scopul tău este să slăbeşti sănătos şi echilibrat. Alege-o pe cea care crezi că ţi se potriveşte optim.

1 MERE. Cu un măr pe zi, vei reuşi nu doar să ţii doctorul departe, ci şi să scapi de câteva kilograme. Merele sunt foarte bogate în antioxidanti, fibre, vitamine şi minerale. Substanţele active conţinute de aceste fructe delicioase împiedica depunerea colesterolului rău (LDL), faciliteaza digestia şi eliminarea toxinelor. Înainte de mesele principale, ronţăie un măr: cele 4-5 g de fibre pe care ţi le oferă îţi asigură instantaneu senzaţia de saţietate, astfel că vei mânca mai puţine calorii la masă.

femeie_mar

2 GREPFRUT. Studii recente au dovedit că adăugând grepfrut sau suc de grepfrut în meniul zilnic poţi slăbi fără a schimba ceva în alimentaţie. În ce constă cura de grepfrut? Înainte de mesele principale, mănâncă o jumătate de grepfrut sau bea 150 ml de suc de grepfrut neîndulcit, preparat în casă. Dacă vrei, poţi adăuga puţină zeamă de lămâie. Reţine că, atât timp cât continui să mănânci normal, nu slăbeşti spectaculos: în jur de 500 g pe lună. Dacă vrei să obţii rezultate repede, redu numărul caloriilor şi fă puţin sport.

grapefruit

3 CEAI VERDE. Este o alegere excelentă pentru pierderea surplusurilor de greutate. Savurând în mod regulat ceai verde, procentul de grăsimi din organism scade cu 30%, în special la nivelul taliei. Ceaiul verde ajută la arderea grăsimilor şi împiedică acumularea zahărului sub formă de grăsimi. Şi, nu în ultimul rand, această băutura are proprietăţi diuretice, favorizând eliminarea toxinelor. Pe durata dietei, bea zilnic două căni de ceai verde (la 30 minute după micul dejun şi prânz) ca să stimulezi arderea surplusului de grăsimi. Infuzia se prepară cu o linguriţă de plantă la 200 ml apă clocotită (se lasă la infuzat cinci minute).

ceai_verde_01

4 USTUROI. Usturoiul te ajută să scapi de kilogramele în plus. Tot ce trebuie să faci este să presari peste mâncarea obişnuită usturoi mărunţit. În acest fel, conform unui studiu japonez, ai putea slăbi în jur de 12-13 kg în şase luni (2 kg pe lună).

garlic bulb isolated on white background cutout

5 DAFIN CU SCORŢISOARĂ. Dacă n-ai încercat niciodată această licoare, acum e ocazia perfectă. Aceasta e o combinaţie ideala pentru pierderea extrakilogramelor. Dafinul este diuretic şi ajuta la eliminarea surplusului de apă, iar scorţişoara stimulează metabolizarea grăsimilor la nivel celular. Peste 6-7 foi de dafin şi o bucată de 1 cm dintr-un baton de scorţişoara, adaugă o cană cu apă clocotită. Laşi la infuzat câteva minute, apoi te delectezi cu acest minunat ceai. Bea câte o cană înainte de micul dejun şi prânz şi una cu o jumătate de oră înainte de culcare.

scortisoara1  dafin-1

6 CONOPIDĂ. Este bogată în vitamina C: cu doar ½ cană de conopidă, îţi asiguri peste o treime din necesarul zilnic de vitamină C. Nu are multe calorii, dar fibrele pe care le conţine te satură rapid. Foloseşte-o în locul alimentelor grele şi bogate în calorii, fiartă la aburi, alături de alte legume sau sub formă de piure ori supă-cremă.

conopida_poza_poza_poza_12323800

7 GHIMBIR. Îmbunătăţeşte digestia, oferă senzaţia de saţietate, elimină surplusul de apă, ajută la stabilizarea glicemiei, stimulează arderea şi eliminarea grăsimilor consumate în timpul meselor. Este important să bei ceaiul cu cel puţin 20 de minute înainte de mese. În acest fel, nu doar că este uşurată digestia, ci este împiedicată şi depunerea grăsimilor. Rade o bucată de rădăcină de ghimbir proaspăt ca să obţii o cantitate echivalentă cu o linguriţă. Peste ghimbirul ras, toarnă o cană cu apă clocotită. Lasa la infuzat zece minute, apoi bea ceaiul.

ghimbir

ALIMENTE CARE TAIE FOAMEA

APĂ. Când bei un pahar mare cu apă, fibrele alimentare din stomac se umfla şi diminuează senzaţia de foame.

SUPĂ. Acţionează ca apa, dar îţi oferă în plus, graţie ingredientelor din care e preparată (legume, verdeţuri etc.), o cantitate deloc neglijabilă de vitamine şi minerale.

656x440_supa-de-legume-cu-taitei-de-orez-141630

CARNE. Alimentele bogate în proteine, în special carnea alba (pui, curcan, muşchi de viţel) şi anumite feluri de peşte (ton, somon), satură pentru mai multă vreme, ajutându-te astfel să consumi mai puţine calorii de-a lungul zilei.

loading...

Nu sunt un artist, nu sunt un talentat scriitor, sunt om ca si tine. Doar ca diferentele dintre mine si tine o fac obiceiurile noastre si viata pe care o traim. Nu ne invartim in aceleasi anturaje, nu avem acelasi limbaj, la dracu nici macar nu ne cunoastem, dar sigur avem de impartit idei sau am avut aceleasi idei o data, desi repet nu ne cunoastem. Nu te stiu, nu te cunosc, nu te vad, nu te ating, nu te caracterizez, nu te critic, nu te injur, nu te admir, nu te laud, dar tu poti sa ma critici, aplauzi, caracterizezi, poate chiar si sa ma apreciezi. E dreptul tau, e timpul tau.

Ultimile din Regim alimentar

Close
Mergi SUS

Copyright © 2016 by CYD.RO. Toate drepturile sunt rezervate
Designed by Dianys Media Solutions - realizare site web - creare site web