DIETA CELEBRITĂŢILOR

in Regim alimentar/ShowBiz de

Nu de puţine ori vedetele iau măsuri drastice pentru a afişa un trup de invidiat!

Unele dintre regimurile adoptate de celebrităţi sunt privite critic de nutritionişti, altele însă pot fi sursă de inspiraţie pentru femeile obişnuite, care vor să scape de câteva kilograme fără prea multe eforturi.

JENNIFER LOPEZ

Fiindcă nu a fost niciodată o silfidă Jennifer Lopez s-a luptat dintotdeauna să aibă un corp lucrat. Artista se menţine în formă nu doar printr-un program strict de exerciţii cardio combinate cu dans, pilates şi yoga. La sfatul nutritionistului personal, ea urmeaza dieta 5:2 când vrea să scape de kilogramele în plus şi să-şi revină în formă. Studiile arată că dieta respectivă ajută la menţinerea greutăţii timp îndelungat şi scade riscul de diabet, hipercolesterolemie, boli degenerative. Regula este să mănânci normal cinci zile, nu mai mult de 2.000 de calorii zilnic, iar două zile să nu depăşeşti 500 de calorii zilnic. Cele două zile de dietă nu ar trebui să fie consecutive. Este important ca în aceste două zile să eviţi alimentele procesate, zahărul, cerealele, grăsimile rele şi să-ţi construieşti meniul în jurul legumelor şi proteinelor (peşte fript, pui fiert, ouă etc.). Când nu ţine cură, Jennifer Lopez mănâncă porţii mici din toate grupele de alimente, are cinci mese pe zi (trei principale şi două gustari) cu multe proteine şi bea multe lichide.

EVA MENDES

Este una dintre frumuseţile pe val ale cinemaului şi ţine o dietă adoptată de numeroase celebrităţi, printre care Alicia Keys, Megan Fox, Kate Breckinsale, Katy Parry sau Halle Barley. Creată de instructorul de fitness Harley Pasternak şi cunoscută ca Dieta celor 5 factori, aceasta este axată pe ideea că fiecare masa nu trebuie să includă mai mult de 5 ingrediente: proteine (carne slabă, fructe de mare, brânză, năut, linte), carbohidraţi (orez sălbatic, cartofi-dulci, fasole), fibre (legume, fructe), grăsimi bune (ulei de măsline, avocado, nuci, migdale, peşte), lichide (apă, suc natural, cafea, ceai). Dieta nu permite dulciurile, produsele fast-food sau alcoolul. În doar 5 săptămâni (5 este cifra magică a dietei!), cu 5 mese pe zi, vei avea un trup de invidiat, cu condiţia ca, pe lângă regulile de alimentaţie, să faci şi 5 exerciţii fizice, care nu vor dura mai mult de 5 minute fiecare (de exemplu, abdomene – 5 minute, greutăţi – 5 minute, cardio – 5 minute; în total, 25 de minute). Eva Mendes îşi menţine dimensiunile de model şi pentru că preferă porţiile mici şi nu consumă niciodată produse albe (pâine, paste, orez), preferându-le pe cele din făină integrală.

RENEE ZELLEWEGER

Pentru Bridget Jones, Renee Zelleweger a trebuit să se îngraşe peste 20 de kilograme, pe care, ulterior, a fost nevoită să le dea jos în nici patru săptămâni, etalând pe covorul roşu cu 13 kilograme mai puţin. Cura ei de slăbire s-a bazat pe o listă de renunţări, dar şi principii alimentare controversate. Actriţa a tinut o dietă de 24 de zile, fără să fie afectată de efectul yo-yo, apelând în prima faza la faimoasa supă de varză, apoi la dieta Atkins, de notorietate printre vedetele de la Hollywood. În prima săptămână, ea a consumat cât şi când a dorit supa pregătită din varză, ceapă verde sau praz, roşii, ardei gras, ţelina, pătrunjel, sare, piper, curry şi ardei iute. Nutriţionistii nu recomandă această dieta mai mult de două ori pe an, întrucât dezechilibreaza organismul. Din a doua săptămână, Renee a continuat, până a atins greutatea dorită, cu dieta Atkins, bogată în grăsimi şi proteine, dar redusă în carbohidraţi. Lipidele sunt consumate în orice cantitate. În schimb, sunt excluse pastele, pâinea, orezul, mierea, leguminoasele, cerealele, legumele (inclusiv cartofii), fructele, îndulcitorii, nucile şi semintele. Ea a respectat cele trei mese pe zi, nu a depăşit şase ore între ele şi a băut 8-10 pahare de apă. Circa 20 de minute pe zi au fost acordate exerciţiilor fizice (yoga intensiv şi multe plimbări în aer liber). Privarea pe termen lung de alimente sănătoase este periculoasă întrucât vine cu multe efecte adverse, de la ameţeli şi dureri de cap la constipaţie şi dereglări hormonale.

NICOLETA NUCĂ

Desi arată senzaţional, cântăreaţa nu tine o dietă propriu-zisă, ci mai degrabă are un mod de viaţă sănătos. Ea mănâncă peşte, legume, fructe, pâine din făină integrală, paste integrale şi face sport de şase ori pe săptămână, cu o zi de pauză. Se declară o pofticioasă, dar a reusit să excludă zahărul şi dulciurile din alimentaţie.

PAULA CHIRILĂ

În războiul cu kilogramele în plus, prezentatoarea emisiunii Mireasă pentru fiul meu a încercat să apeleze la operaţia de stomac, însă medicii au refuzat-o. În căutarea unei diete care să i se potrivească, actriţa a descoperit dieta Rina, care presupune o zi de proteine, o zi de amidonoase (orez, cartofi, legume), o zi de carbohidraţi (cartof-dulci, legume) şi o zi de vitamine (legume, fructe). Această ultimă zi ea o consideră cea mai grea, fiindcă i se face foarte foame. Paula mai spune că în sculptarea siluetei o ajuta şi micşorarea porţiilor.

MIRABELA DAUER

A slăbit 11 kg în doi ani fără să apeleze la vreo dietă drastică. Cântăreaţa spune că a mâncat normal, nu s-a abţinut de la nimic, dar în fiecare dimineaţă şi-a creat un obicei: a fiert o lămâie întreagă şi pe urmă a băut apa respectivă, cât mai fierbinte. Astfel, a ajuns să mănâce un sfert din cât mânca anterior.

ANCA ŢURCAŞIU

Nu a fost niciodată o carnivoră şi de aceea i-a fost uşor să urmeze de aproape 25 de ani regimul ovo-lacto-vegetarian. Astfel, artista a renunţat complet la carne, iar peşte consumă destul de rar. Îşi face toate analizele o dată pe an şi mărturiseşte că se simte excelent. Zilnic, ea bea multă apă şi ceaiuri, iar fructele şi legumele crude sunt nelipsite din meniul său. Un mic secret sunt ardeii iuţi, despre care se crede că îi menţin talia. Anca are grijă să respecte mesele – la ore fixe, din trei în trei ore – , dar şi orarul de somn sau programul la sala de fitness.

JULIANNE MOORE

Ea preferă să facă yoga pentru a se menţine în forma, dar şi să alerge prin parc sau să se relaxeze cu ajutorul masajului. Actriţa este fană declarată a peştelui şi fructelor de mare, iar din meniul său nu lipsesc fructele, nucile şi salatele. Acordă o grijă deosebită porţiilor, bea multă apă, nu consumă produse procesate şi rar se delecteaza cu brânzeturi, carne sau paste. Moore nu face parte din categoria vedetelor obsedate de siluetă, însă înainte de o ceremonie a Globurilor de Aur, actriţa a ţinut dieta Zone, care se bazează pe numărarea caloriilor: la o masă, nu trebuie depăşite 500 de calorii, iar 40% din ele provin din carbohidraţi, 30% din proteine şi 30% din grăsimi. Sunt permise trei mese pe zi şi două gustări (împreună, acestea din urmă să nu cumuleze peste 200 de calorii).

FELI DONOSE

A reuşit să scape de 10 kilograme, dându-şi seama că trebuie să aibă o relaţie mai bună cu corpul ei pentru a slăbi. Astfel, fosta participantă la Vocea României a început să asculte nevoile organismului şi să ia măsuri. Ea urmează o schemă de alimentaţie recomandată de nutriţionist, ce presupune trei mese pe zi, în care proteinele sunt asociate cu legumele.

ŞTIAI CĂ?

Vdetele câştigă enorm dacă devin ambasadoare pentru diete celebre. Oprah a făcut 5 milioane pentru fiecare kilogram pierdut.

loading...

Nu sunt un artist, nu sunt un talentat scriitor, sunt om ca si tine. Doar ca diferentele dintre mine si tine o fac obiceiurile noastre si viata pe care o traim. Nu ne invartim in aceleasi anturaje, nu avem acelasi limbaj, la dracu nici macar nu ne cunoastem, dar sigur avem de impartit idei sau am avut aceleasi idei o data, desi repet nu ne cunoastem. Nu te stiu, nu te cunosc, nu te vad, nu te ating, nu te caracterizez, nu te critic, nu te injur, nu te admir, nu te laud, dar tu poti sa ma critici, aplauzi, caracterizezi, poate chiar si sa ma apreciezi. E dreptul tau, e timpul tau.

Ultimile din Regim alimentar

Close
Mergi SUS

Copyright © 2016 by CYD.RO. Toate drepturile sunt rezervate
Designed by Dianys Media Solutions - realizare site web - creare site web