Stiri Online, Enciclopedie, Revista presei

GRAFICA PUBLICITARA

in Comert

-datorita nemultumirii artistilor  de pictura acelor vremuri a inceput cautarea de teme si tehnici noi

-afisul devine in Franta un punct de mare interes: afis cultural(pt spectacole teatrale)si afise comerciale

-henri de toulouse lautrec- cel care a procedat la o simplificare a formelor prin indepartarea detaliilor

-mijloace aparente sumare de desen

– intuire a elementelor expresive

-desenele sale imbinau grotescul cu nevoia de frumusete si puritate

-acorda importanta miscarii gesturilor, expresia figurilor persoajelor sale

-grafica publicitara privita ca o arta incepand cu toulouse

-stilul acestuia era caracterizat prin generozitate si dinamica

-a folosit putine culori, usurand percetia compozitiilor si comunicarea mesajului

-pierre bonnard- primul care ar fi reusit sa realizeze coerenta culorii si liniei fine

-simt remarcabil al liniei- arta japoneza

-J. cheret- cel care a reusit sa starneasca ilizii si interesul publicului

Publicitatea, marketing, psihologie, arta

-funtionarea si schimbarea opinii publice, influentele grupale, interpersonale si massmediale au loc intr-un context socio cultural determinat( un spatiu cultural specific si un timp istoric dat)

– sugestia este definita ca procesul mental care rezulta din acceptarea fara baze logice si actionarea in baza ideilor, actiunilor sau atitudinilor altora

– in mom in care determinarea actiunilor se face in mod constient am avea de a face cu autosugestie , dar nu atat actiunea ar fi interesanta , cat modul in care ea este deteminata

-publicitatea este o ‘ arta” a maselor pt ca se adreseaza publicului larg avand menirea, de a prezentaproduse sau servicii consumatorilor

-publicitatea este unul dintre cele 5 instrumente imp folosite d firme pt orientarea comunicatiilor , convingatoare pt consumatori si alte categ de public vizate

Obiectivele publ. -mesajul-rezultatele
-publicitatea informativa, este folosit intens in perioada de pionierat pe piata unei categ de produs atunci cand obiectl este acela de acrea o cerere primara;
-publicitate persuasiva- e\devine imp in etapa oncurentei, atunci cand obiectvul este cel de a atrage o cerere selectiva, ( majoritatea reclamelor);
-publicitatea de reamintire- este foarte imp in cazul prod aflate in faza maturitatii;
-publicitatea de asigurare- este o forma inrudita cu cea de reamintire si care cauta sa ii convinga pe cei care au achizitionat deja un anumit produs ca au facut alegerea corecta
-in publ persuasiva ar exista 2 cai: ruta centrala ( reclama se adreseaza unui segment de pop careia ii este adresat prod) si ruta periferica ( se adreseaza celor care au fost definiti ca foarte puin probabil interesati de prod respectiv)
-o reclama actioneaza intot pe ambele cai simultan

loading...
DESCARCA APLICATIA CYD PE MOBIL
Aplicatie CYD Google Play

Nu sunt un artist, nu sunt un talentat scriitor, sunt om ca si tine. Doar ca diferentele dintre mine si tine o fac obiceiurile noastre si viata pe care o traim. Nu ne invartim in aceleasi anturaje, nu avem acelasi limbaj, la dracu nici macar nu ne cunoastem, dar sigur avem de impartit idei sau am avut aceleasi idei o data, desi repet nu ne cunoastem.

Nu te stiu, nu te cunosc, nu te vad, nu te ating, nu te caracterizez, nu te critic, nu te injur, nu te admir, nu te laud, dar tu poti sa ma critici, aplauzi, caracterizezi, poate chiar si sa ma apreciezi. E dreptul tau, e timpul tau.

Latest from Comert

LIKE-ul tau CONTEAZA!Ti-a placut articolul si ai dat LIKE? Inchide aici
Mergi la Sus

Copyright © 2016 by CYD.RO. Toate drepturile sunt rezervate
Designed by Dianys Media Solutions - realizare site web - creare site web