Stiri Online, Enciclopedie, Revista presei

ÎNCEPÂND CU ANUL 2017, PESTE 400 ASTEROIZI VOR LOVI PĂMÂNTUL

in Curiozitati

Pe data de 12 iulie 2011, în sinteza prologului la manualul de supraviețuire, făceam o prognoză sumbră în Jurnal Paranormal:  În viitorul apropiat vor fi bulversate magnetosfera solară, magnetosfera terestră, atmosfera şi biosfera, însoţite de o sumă de alte fenomene cosmice şi terestre ce ne vor pune viaţa în grea cumpănă. […] Se aşteaptă bombardamente cosmice cu asteroizi şi comete la suprafața Terrei şi alte fenomene cu urmări previzibile şi imprevizibile.” Iată că recent, NASA a comunicat că începând cu anul 2017, peste 400 de asteroizi vor lovi năprasnic Pământul, timp de 100 de ani.

În baza datelor științifice prelevate recent, oamenii de știință de la NASA au descoperit că o mulțime de asteroizi se îndreaptă implacabil către Pământ, care vor lovi nimicitor planeta noastră începând cu anul 2017. Deci peste doi ani! Experții avertizează că peste 400 de impacturi cu asteroizi distrugători se va confrunta omenirea în următorii 100 de ani.

Un asteroid ucigaș se poate ciocni de Pământ până în 2020, ștergând viaţa de pe suprafaţa Pământului şi schimbând clima timp de milenii, potrivit Sunday Express.

Experţii avertizează că un asteroid cu diametrul de 396 de metri se îndreaptă spre Terra şi ar putea dezvolta la impact o energie echivalentă cu 2.500 de bombe nucleare, au anunțat astronomii ucraineni. Impactul este prevăzut a avea loc la data de 26 august 2032. „Lumea, aşa cum o ştim, s-ar putea sfârşi pe 26 august 2032”, afirmă autorii unui articol pe această temă, apărut pe site-ul tabloidului britanic Daily Mail.

Numeroși cercetători au ajuns la concluzia că impactul unui asteroid cu Pământul a provocat dispariția dinozaurilor. În viitorul foarte apropiat, un fenomen cosmic similar paște și specia umană. Un expert în astronomie de la Universitatea britanică din Buckingham, a declarat că lovitura unui asteroid sau a reziduurilor unei comete, ar avea efecte devastatoare pentru viața terestră.

NASA a lansat un apel de mobilizare generală a comunităţii ştiinţifice, a industriei spaţiale şi a astronomilor amatori, pentru depistarea asteroizilor care reprezintă o amenințare pentru Terra. NASA îndeamnă totodată, oamenii de ştiinţă să găsească modalități de salvare a vieții pe Pământ.

În timp ce oamenii de știință sunt îngrijorați în privința bombardamentelor cosmice cu asteroizi de o asemenea anvergură, care vor începe peste doi ani, inși iresponsabili puși în fruntea unor puteri militare își muncesc mintea diabolică cum să distrugă omenirea prin atacuri nucleare. Oameni buni, treziți-vă! Să nu permitem acestor scelerați să joace la ruletă soarta noastră și a generațiilor viitoare. La doi ani după dezastrul nuclear de la Fukushima (Japonia), plantele prezintă mutaţii genetice oribile.

plante

Au apărut și mutații genetice la nou-născuți umani! Dacă considerați că mai este necesar, revedeți fotografiile cu mutații genetice provocate de particule nucleare. Asta ne așteaptă și pe noi, cât de curând. Cum vom lupta, ca mutanți genetici, pentru supraviețuirea speciei noastre, sub viitoarele bombardamente cu asteroizi? Mai ales că nu se știe cu certitudine dacă bombardamentele cu asteroizi și comete, ce vor începe în anul 2017, vor face parte dintr-o serie de fenomene cosmice naturale sau vor fi dirijate în scopul extincției rasei umane de pe Pământ. Noi am dovedit, prin faptele noastre, că suntem nevrednici de moștenirea terestră fabuloasă, ce ne-a fost dată spre păstrare pentru generațiile viitoare.

animale

sursa: jurnalparanormal.ro

DESCARCA APLICATIA CYD PE MOBIL
Aplicatie CYD Google Play

Nu sunt un artist, nu sunt un talentat scriitor, sunt om ca si tine. Doar ca diferentele dintre mine si tine o fac obiceiurile noastre si viata pe care o traim. Nu ne invartim in aceleasi anturaje, nu avem acelasi limbaj, la dracu nici macar nu ne cunoastem, dar sigur avem de impartit idei sau am avut aceleasi idei o data, desi repet nu ne cunoastem.

Nu te stiu, nu te cunosc, nu te vad, nu te ating, nu te caracterizez, nu te critic, nu te injur, nu te admir, nu te laud, dar tu poti sa ma critici, aplauzi, caracterizezi, poate chiar si sa ma apreciezi. E dreptul tau, e timpul tau.

LIKE-ul tau CONTEAZA!Ti-a placut articolul si ai dat LIKE? Inchide aici