Stiri Online, Enciclopedie, Revista presei

LECTURA DE WEEKEND: Revista, oglinda femeilor

in Articole

Revistele destinate publicului feminin sunt cu peste 50% mai multe decât cele destinate bărbaților. Cu toate că trăim în epoca bărbatului metrosexual, care se epilează, se machiază, se pensează, folosește creme pentru hidratarea pielii, adică a împrumutat mai toate ritualurile de înfrumusețare de la femei, tot ELE continuă să fie categoria cea mai preocupată de aspectul exterior. Gusturile nu se discută și mai ales când marii stiliști propun moda zilnic. Revistele pentru femei prezintă tot femei, majoritatea vedete puternice, cu povești inedite și obiectivul de a deveni model pentru celelalte. Tu, de dincolo de copertă, admiri o rochie care arată impecabil pe divă, un machiaj făcut de stiliști la care nu poți ajunge decât cu o programare cu multe luni înainte și cu un portofel plin, ești convinsă că acea cremă anti-rid cu pulbere de aur e minune și că dieta X a ajutat vedeta, în scurt timp, să slăbească uimitor.

Paradoxal, ceea ce se vede, dar se uită este photoshop-ul folosit în proporție de 100% înainte de scoaterea pe piață a unei reviste. Toată lumea o știe, dar nimeni nu vorbește despre asta. Nici măcar femeia, care subit decide să economisească pentru acea rochie, pentru acea cremă, ba mai mult ține și regimul înfometării pentru că EA arată așa și nimeni nu poate fi la modă dacă nu e în tiparele ei.
Cu toate sacrificiile făcute, cele mai multe femei nu reușesc obiectivul și oglinda reală arată realitatea crudă. Dacă EA a slabit 10 kilograme, tu doar 2, dacă la EA crema antirid a avut efect miraculos după o lună, la tine nici urmă de îmbunătățire etc. Femeile devin astfel victime ale publicității, ale unor imagini și concepții fabricate și inevitabil intervine depresia, chiar schimbarea drastică a percepției asupra propriei persoane. Bineînțeles îngrijirea trebuie să ocupe un loc important în tabieturi și cu siguranță zicala „frumusețea este în interior” este doar o scuză, dar nu e un exemplu demn de urmat al manechinelor, care în loc de mic dejun servesc un bumbac îmbibat în suc de portocale, așa cum a făcut celebra Bria Murphy și nici tocul de 25 se potrivește tuturor.

În primul rând, moda ar trebui să fie ceea ce mie ca femeie îmi stă bine și apoi revistele se pot folosi ca metodă de inspirație, nu ca legi ale lumii. Așa-zișii specialiști au stabilit tipare de perfecțiune, o anumită talie, o anumită înălțime, o anumită lungime de nas etc, dar oare cum au ajuns ei să bată în cuie perfecțiunea? Există un Dumnezeu al modei, care le-a arătat calea luminată? Au cunoscut ei perfecțiunea absolută? Ce ar reflecta oglinda femeilor, revista, dacă mâine un zeu al modei ar stabili că frumusețea se poartă cu talia 46 și fără machiaj? Femeile ar urma imediat modelul.
Indiferent dacă vorbim de femei sau bărbați, frumusețea perfectă trebuie să fie rezultatul unui tot format din suflet, inteligență și sănătate.

„Dragostea de frumuseţe este Gust. Crearea de frumuseţe este Artă” (Ralph Waldo Emerson)

loading...
DESCARCA APLICATIA CYD PE MOBIL
Aplicatie CYD Google Play

Nu sunt un artist, nu sunt un talentat scriitor, sunt om ca si tine. Doar ca diferentele dintre mine si tine o fac obiceiurile noastre si viata pe care o traim. Nu ne invartim in aceleasi anturaje, nu avem acelasi limbaj, la dracu nici macar nu ne cunoastem, dar sigur avem de impartit idei sau am avut aceleasi idei o data, desi repet nu ne cunoastem.

Nu te stiu, nu te cunosc, nu te vad, nu te ating, nu te caracterizez, nu te critic, nu te injur, nu te admir, nu te laud, dar tu poti sa ma critici, aplauzi, caracterizezi, poate chiar si sa ma apreciezi. E dreptul tau, e timpul tau.

Latest from Articole

LIKE-ul tau CONTEAZA!Ti-a placut articolul si ai dat LIKE? Inchide aici
Mergi la Sus

Copyright © 2016 by CYD.RO. Toate drepturile sunt rezervate
Designed by Dianys Media Solutions - realizare site web - creare site web