Stiri Online, Enciclopedie, Revista presei

Remedii naturale contra greţurilor

in Educational/Sanatate

The pregnant woman with a strong toxicosis sitting in bathroom

Câteva sfaturi practice

– Evitaţi mâncărurile acide, cum sunt tomatele, citricele şi alimentele cu arome puternice (în special peştele).

– Nu consumaţi ciocolată sau alimentele condimentate. Chiar dacă există voci care afirmă că neplăcerile cauzate de greţuri sunt alinate de mâncărurile condimentate, această liniştire este de scurtă durată şi greaţa va reapărea curând.

– Eliminaţi din dietă produsele lactate chiar şi după 24 ore de la încetarea stării de greaţă. Nu consumaţi alimente sau băuturi care conţin cofeină, aceasta creaşte greaţa.

– Consumaţi cât mai puţine alimente uscate şi sărate şi alimente de culoare albă sau galbenă, cum sunt pastele sau pâinea.

– Sunt  recomandate ceaiurile de ghimbir, muşeţel, mentă, anason, chimen, frunze de zmeură sau lavandă, cuişoare, ginseng.

Tehnicile de relaxare şi acupresura pot ajuta

Strângeţi pumnul de la mâna stângă, încordaţi încheietura şi apăsaţi cu degetul mare al mâinii drepte în zona aflată la 3 cm sub pliurile încheieturii, în afara tendoanelor. Presaţi ferm 1 min.apoi mutaţi degetul mare deasupra încheieturii şi presaţi încă 1min.Repetaţi acest procedeu 20 min.

Pentru un somn bun aveţi grijă de poziţia în care dormiţi

Încercaţi să dormiţi mai degrabă într-o parte, pe stânga sau dreapta, decât pe burtă sau spate. Folosiţi mai multe perne pentru a vă susţine corpul şi plasaţi una sub genunchi pentru a ridica picioarele deasupra stomacului.

Câteva sfaturi pentru femeile însărcinate care suferă de greaţă

1. Linistiţi-vă stomacul cu ajutorul mentei. Adăugaţi 1-2 picături ulei de mentă în limonadă sau alt suc sau beţi ceai de mentă. Acesta se prepară foarte uşor din câteva frunze de mentă uscată adăugate la o cană de apă fierbinte. Se lasă câteva minute, după care se îndulceşte şi se consumă.

2. Mâncaţi citrice! Deşi unii specialişti afirmă că acidul citric nu face bine, de multe ori, în astfel de cazuri, femeile însărcinate constată o alinare a suferinţelor lor.

3. Atenţie la poziţia capului. Nu mâncaţi sau dormiţi stând culcat decât dacă medicul v-o cere.

4. Practicaţi exerciţiile de relaxare pentru reducerea stresului.

5. Mâncaţi mai multe mese şi aperitive de-a lungul zilei! Nu vă încărcaţi niciodată stomacul peste măsură.

6. Luaţi vitamina B6 (de 4ori pe zi câte 50 mg)!

7. Încercaţi o dietă bazată pe banane, orez, suc de mere şi pâine prăjită.

8. Faceţi cât mai multă mişcare!

9. Mestecaţi ghimbir proaspăt sau dropsuri care să conţină esenţă din această plantă.

10. Nu neglijaţi vitaminele pentru perioadele prenatale, dar consultaţi înainte medicul, poate este suficient să vă diversificaţi alimentaţia.

11. Mâncaţi dimineaţa, după ce vă sculaţi, câţiva biscuiţi săraţi!

12. Beţi multe lichide între mese!

13. Evitaţi alimentele grase!

loading...
DESCARCA APLICATIA CYD PE MOBIL
Aplicatie CYD Google Play

Nu sunt un artist, nu sunt un talentat scriitor, sunt om ca si tine. Doar ca diferentele dintre mine si tine o fac obiceiurile noastre si viata pe care o traim. Nu ne invartim in aceleasi anturaje, nu avem acelasi limbaj, la dracu nici macar nu ne cunoastem, dar sigur avem de impartit idei sau am avut aceleasi idei o data, desi repet nu ne cunoastem.

Nu te stiu, nu te cunosc, nu te vad, nu te ating, nu te caracterizez, nu te critic, nu te injur, nu te admir, nu te laud, dar tu poti sa ma critici, aplauzi, caracterizezi, poate chiar si sa ma apreciezi. E dreptul tau, e timpul tau.

Latest from Educational

LIKE-ul tau CONTEAZA!Ti-a placut articolul si ai dat LIKE? Inchide aici
Mergi la Sus

Copyright © 2016 by CYD.RO. Toate drepturile sunt rezervate
Designed by Dianys Media Solutions - realizare site web - creare site web