Stiri Online, Enciclopedie, Revista presei

Simona Halep le răspunde dur românilor care o critică

in Evenimente/Sport/Stiri online

Simona Halep a vorbit fără ocolișuri despre românii care o critică atunci când ia decizii controversate, cum a fost neparticiparea la Jocurile Olimpice sau când face un meci mai slab. Constănțeanca atrage atenția că muncește dur în fiecare zi și nu este înțeleasă de fani.

„Românii care mă critică nu ştiu că muncesc din greu in fiecare zi, nu ştiu în ce condiţii fac antrenamentele sau că joc meciuri chiar dacă nu mă simt bine din punct de vedere fizic. Ei nu prea realizează ce se întâmplă de fapt pentru că ei nu văd ce fac. Ei doar văd meciurile şi cred ca tot ce fac e să merg la cumpăraturi, ceea ce mai fac câteodată, dar nu atât de des”, a declarat Simona Halep în cadrul conferinței de presă din Cincinnati, SUA.simona halep

De asemenea, tenismena a ținut să explice motivele pentru care nu a participat la Jocurile Olimpice de la Rio. „Am fost foarte tristă că nu am mers la Rio, dar aşa a fost mai bine pentru sănătatea mea. Nu este uşor să călătoresc mult în diferite locuri ale lumii. Jocurile Olimpice au fost senzaţionale în România pentru că Horia Tecău şi Florin Mergea au făcut finala la dublu. Sunt tristă ca nu am participat, dar mă voi pregăti pentru JO de la Tokio”, a mai spus Halep, după care laudă prestanța românilor care participă la Rio.

Simona Halep se află în Cincinnati unde se va duela cu câştigătoarea meciului dintre Yulia Putinţeva (Kazahstan, 43 WTA) şi Annika Beck (Germania, 44 WTA). Constănțeanca se află pe locul 4 WTA.

loading...
DESCARCA APLICATIA CYD PE MOBIL
Aplicatie CYD Google Play

Nu sunt un artist, nu sunt un talentat scriitor, sunt om ca si tine. Doar ca diferentele dintre mine si tine o fac obiceiurile noastre si viata pe care o traim. Nu ne invartim in aceleasi anturaje, nu avem acelasi limbaj, la dracu nici macar nu ne cunoastem, dar sigur avem de impartit idei sau am avut aceleasi idei o data, desi repet nu ne cunoastem.

Nu te stiu, nu te cunosc, nu te vad, nu te ating, nu te caracterizez, nu te critic, nu te injur, nu te admir, nu te laud, dar tu poti sa ma critici, aplauzi, caracterizezi, poate chiar si sa ma apreciezi. E dreptul tau, e timpul tau.

Latest from Evenimente

LIKE-ul tau CONTEAZA!Ti-a placut articolul si ai dat LIKE? Inchide aici
Mergi la Sus