Stiri Online, Enciclopedie, Revista presei

Category archive

Comert - page 2

Prin comerț se înțelege oferta unor mărfuri, în schimbul unor mijloace de plată (bani) sau alte mărfuri de schimb, prețul acestor mărfuri fiind stabilit după raportul pe piață dintre „cerere” și „ofertă”. Comerțul se limitează la cumpărarea, transportul și vânzarea mărfurilor. Dacă societatea unde are loc comerțul este mai diferențiată și complexă apare necesitatea experților în acest schimb de produse. Comerț în sensul strict al cuvântului, există numai acolo unde al treilea participant (comerciantul) este implicat participă activ și realizează un profit prin schimbul de mărfuri. Acest schimb a determinat necesitatea unor înțelegeri sau acorduri comerciale, prin care se stabilesc anumite reguli dintre parteneri, fiind acorduri regionale sau mai extinse.

Publicitatea si reclama comerciala

Grafica publicitara si reclama vizuala frizeaza designul, iar publicitatea si reclama comerciala sunt mai ample si mai integrate in viziunea marketing. Publicitatea si reclama sunt asemanatoare, ele propaga informatii cu scopul de a influienta oamenii in finalitatea cumpararii produselor respective. Publicitatea insa poate contine comunicari, prezentari sau informatii ce poate viza si schimburi de adrese,…

Citeste mai mult

Marketingul si competitivitatea produselor

Urmarind realizarea produsului si constientizand rolul decisiv al formei pentru vanzarea marfurilor, marketingul a dispus si de noile posibilitati de diversificare a produselor. Diversificarea, ar fi conditionata si impusa, cu repercursiuni pentru design, de 2 grupuri de factori:   1. exteriori inteprinderii: variatia marfurilor, conjunctura social – economica, competitivitatea, uzura tehnica si morala a produselor.…

Citeste mai mult

MARKETING, STUDIUL PIETEI SI CREATIVITATE

Studiul pietei nu este decat unul dintre aspectele marketingului, el urmareste sa dea o cunoastere a relatiilor din exterior, suficienta pentru a lua decizii cu maximul de sanse de succes. Studiul pietei este indispensabil, nu se poate inova fara sprijinul lui, el trebuie sa serveasca drept baza de actiune. Este necesara o colaborare efectiva intre…

Citeste mai mult

APARIŢIA ŞI DEZVOLTAREA PUBLICITĂŢII. TOTUL DESPRE RECLAMA.

Potrivit agenţiei de publicitate MC. Coanor Eriksson Ind. reclama este adevărul bine spus. Filozofia aceasta a fost susţinută şi de managementul Coca-Cola. Reclama pentru Coca-Cola trebuie să fie o experienţă plăcută, să reflecte calitatea în condiţiile existenţei reale şi să ne facă să împărtăşim plăcerea de a o bea. În decursul existenţei sale, reclama Coca-Cola…

Citeste mai mult

Cercetarea de marketing pe Internet

La fel ca şi în “lumea realǎ”, tehnicile de cercetare a pieţei utilizate pe Internet se pot împǎrţi în douǎ mari categorii: tehnici de cercetare secundarǎ şi tehnici de cercetare primarǎ. Cele dintâi presupun utilizarea informaţiilor culese şi prelucrate anterior de alţii, iar cele din urmǎ se referǎ la culegerea informaţiilor direct de la prima…

Citeste mai mult

Operaţiunile comerciale combinate

Operaţiunile comerciale combinate se referă la schimburile internaţionale ce cuprind activităţi de import, export, prestări servicii, cre sunt integrate într-un mecanism de derulare complex. Conform practicii internaţionale, formele pe care le îmbracă operaţiunile combinate sunt: Contrapartida Switch-ul Reexportul Lohn-ul Comerţul în contrapartidă În sens restrâns, în expresia sa cea mai sintetică, contrapartida constă în combinarea…

Citeste mai mult

Reguli de redactare a mesajului promoţional pe Internet

Cea mai puternică armă de care dispune un întreprinzător pentru a-i convinge pe clienţi să cumpere produsul său este cuvântul. Acest lucru este perfect valabil şi pe Internet, chiar dacă aici pot fi utilizate toate formele de comunicare cunoscute până acum: text, imagini (statice şi animate), audio, video. Toţi specialiştii în marketingul pe Internet împărtăşesc…

Citeste mai mult

Dezavantajele Internetului ca mediu de afaceri

Dezavantajele Internetului ca mediu de afaceri se explicǎ prin natura Internetului, prin caracteristicile intrinseci ale Reţelei. Vom explica aici douǎ dezavantaje majore, care sunt la rândul lor sursa altor neajunsuri. Pe Internet nu există noţiunea de “vad comercial” sau “locaţie”. În “lumea realǎ”, un întreprinzǎtor îşi poate amplasa magazinul pe o arterǎ foarte circulatǎ sau…

Citeste mai mult

Internetul ca mediu de afaceri

“Internetul se va dezvolta spectaculos, ca o supernovǎ, iar în anul 1996 se va prǎbuşi în mod catastrofal.” Aceastǎ predicţie, realizatǎ în decembrie 1995 de Robert Metcalfe, inventatorul Ethernet-ului, nu s-a împlinit nici în 1996, nici în zilele noastre, şi este foarte puţin probabil cǎ se va împlini în viitorul apropiat. Internetul este astǎzi nu…

Citeste mai mult

Mergi la Sus

Copyright © 2016 by CYD.RO. Toate drepturile sunt rezervate
Designed by Dianys Media Solutions - realizare site web - creare site web