7 alimente care trebuie sa le evitati noaptea si de ce

in Sanatate

2474643298_b48e54f9c8_b

Mancatul noaptea tarziu va adauga kilogram in plus si scade calitatea somnului. De asemenea, poate deteriora țesuturile din gât și esofag. Refluxul de acid este de asemenea un rezultat negativ al gustarilor pe timp de noapte. Acesta se produce atunci cand sucurile digestive merg înapoi în piept sau gat și declanșeaza o senzație de arsură.

Este recomandat să se ia cina cu nu mai putin de trei ore înainte de a merge la culcare. Dar, dacă iei o gustare înainte de culcare, acestea sunt alimentele și băuturile pe care trebuie sa le eviti:

1. Ciocolata

Ciocolata include cofeina, ciocolata neagra, în special. Acest ingredient se gaseste in cafea, oferindu-vă mai multă energie pe tot parcursul zilei. Cafeina stimuleaza vigilenta mentala, scade oboseala si creste metabolismul. Toate aceste lucruri pe care nu le vrei înainte de a merge la culcare.

2. Cafea

Evita consumul de cafea, în orice formă, înainte de a merge la culcare – rece, calda, cappuccino, espresso, latte sau simpla. Cafeina este un stimulant al sistemului nervos central, obstrucționeaza producerea de substanțe chimice care induc somnul din creier și favorizează eliberarea adrenalinei.

3. Alcoolul

Conform studiilor, consumul de alcool te face să te trezesti în mod frecvent în timpul nopții. Băuturile alcoolice ajuta oamenii sanatosi sa adorarma mai repede și să obțină un somn profund de ceva timp. Dar scade mișcările oculare rapide ale somnului, care este singura faza în timpul ciclului de somn, atunci când organismul se recuperează și se pregătește pentru partea de veghe a zilei. Alcoolul duce la perturbări în a doua jumătate a ciclului de somn. Acesta limitează, de asemenea, modul de respirație normală, ceea ce poate înclina un individ de a dezvolta apnee de somn. Aceasta este o afecțiune care provoacă întreruperea respirației în timpul somnului.

4. Băuturile acidulate

Băuturile acidulate sunt rele pentru somn, deoarece sunt acide și conțin cantități mari de zahăr. De asemenea, au si cofeina. Acidul fosforic din băuturile acidulate reduce secreția de acid clorhidric în stomac și provoacă indigestie.

5. Citricele

Mirosul de citrice crește stimularea mentala si creste nivelul de energie. Nu ai nevoie de asta atunci când încerci să ai un somn odihnitor. De asemenea, este bine să eviti sa speli asternuturile cu detergent cu miros proaspăt de lămâie. Mai mult decât atât, citrice contin acid, care poate provoca arsuri la stomac. Citricele cresc aciditatea din stomac, astfel încât consumul acestora înainte de somn provoacă arsuri la stomac.

6. Brânzeturile

Aceasta este un aliment gras, dar dacă va este foarte foame, alege parmezan deoarece are un efect de reflux mai mic decât branzeturile moi, cum ar fi feta și mozzarella.

7. Nucile

În ciuda faptului că nucile conțin o doză sănătoasă de grăsimi nesaturate, acestea ar trebui să fie evitate înainte de culcare. Caju, nuci, nuci de macadamia, și arahide trebuie să fie evitate.

DESCARCA APLICATIA CYD PE MOBIL
Aplicatie CYD Google Play

Nu sunt un artist, nu sunt un talentat scriitor, sunt om ca si tine. Doar ca diferentele dintre mine si tine o fac obiceiurile noastre si viata pe care o traim. Nu ne invartim in aceleasi anturaje, nu avem acelasi limbaj, la dracu nici macar nu ne cunoastem, dar sigur avem de impartit idei sau am avut aceleasi idei o data, desi repet nu ne cunoastem. Nu te stiu, nu te cunosc, nu te vad, nu te ating, nu te caracterizez, nu te critic, nu te injur, nu te admir, nu te laud, dar tu poti sa ma critici, aplauzi, caracterizezi, poate chiar si sa ma apreciezi. E dreptul tau, e timpul tau.