7 zile vegetariene

in Regim alimentar/Sanatate

descărcare

Statisticile spun ca dietele vegetariene sunt mult mai eficiente decat cele bazate pe un consum ridicat de proteine.Sa fie acesta principalul motiv pentru care tot mai multe persoane  renunta la preparatele din carne?

Un nou studiu condus de dr. Michael Orlich de la Loma Linda University din California arunca o lumina mai pozitiva asupra beneficiilor trecerii la o dieta vegetariana.

O dieta cu adevarat vegetariana este una care evita toate produsele provenind de la animale, chiar ouale si laptele. O dieta vegetariana consta in principal din cereale, nuci, leguminoase de felul fasolei, plante, legume, fructe de padure, vegetale si fructe. Potrivit unui sondaj de opinie Gallup 2012, doar 5% dintre americani mananca astfel. Altii au o dieta similara. Lacto-vegetarienii mananca produse lactate, dar nu peste si carne. Pesco-vegetarienii mananca peste.

6359575767264770701738601925_vegetarian 2

Minimum 12% scadere a mortalitatii pentru cei ce au o dieta vegetariana

Potrivit studiului d-rului Orlich, oamenii care mananca vegetarian au mai putine sanse sa moara in oricare perioada de timp luata in considerare. Aceasta dovedeste calegumele, plantele, fructele, nucile si fructele de padure sunt mai mult decat hrana; sunt un leac valoros, hranind celulele corpului uman, permitand o functionare optima.

Dr. Orlich indica faptul ca “eu cred ca acest lucru sporeste dovezile aratand posibilul efect benefic al dietelor vegetariene in prevenirea bolilor cronice si a imbunatatirii longevitatii”.

Studiul lui Orlich s-a desfasurat in jurul datelor de la 73 000 de voluntari alesi aleatoriu dintre adventistii de Ziua a Saptea intre 2002 si 2007. El si echipa lui de cercetatori au analizate datele la sfarsitul lui 2009, comparand ratele deceselor in randul tuturor participantilor.

 Toti participantii au fost chestionati inainte de inceperea studiului in privinta obiceiurilor lor alimentare. Ei au fost agregati in categorii generale pe acest criteriu. Ei au detaliat cat de des mancau lactate, oua, peste si carne.

Dintre participanti doar 8% erau strict vegani. Acestia nu mananca sau utilizeaza deloc nici un fel de produse animale.

Douazeci si noua procente au fost clasificati ca lacto-vegetarieni, sau oameni care nu mananca peste si carne, dar mananca lactate si oua. Cincisprezece procente consumau ocazional peste si alte carnuri. Restul erau mancatori de carne. [vegani: 8%; lacto/ovo: 29%; consumatori ocazionali de carne: 15%; consumatori carne: 48%]

La sfarsitul perioadei de sapte ani, cercetatorii au utilizat bazele lor de date despre participanti pentru a vedea cine mai traia si cine murise.

Au gasit ca in medie sapte la mie dintre consumatorii de carne au murit in fiecare an.

Dintre vegetarieni, circa cinci la mie au murit in fiecare an.

Vegetarienii in general au avut o rata de deces cu 25% mai scazuta comparativ cu mancatorii de carne, si dupa ce au fost luate in considerare variabilele controlabile de sanatate, cum ar fi varsta, rasa si obiceiurile privitoare la miscare/exercitiu fizic, au concluzionat ca o dieta vegetariana coboara rata mortalitatii pe grupe cu circa 12%. Ei au mai gasit ca barbatii beneficiaza cel mai mult de pe urma unei diete vegetariene.

Orlich a explicat, aratand despre consumul de carne rosie si procesata ca acesta duce la rate mai inalte ale mortalitatii, “renuntarea la carne ar putea fi cauza. Mai este posibil ca mancatul a mai multe alimente vegetale precum fructele si legumele sa ofere beneficii impotriva mortii”.

Collection_Vegetarian_1024x1024

Cu regimul pe care vi-l propunem veti slabi pana la patru kilograme intr-o saptamana,cu conditia sa nu inlocuiti alimentele si sa nu modificati cantitatile,pentru a nu depasi 1200 de calorii pe zi.

 

images

PRIMA ZI

micul dejun –un pahar de suc de rosii, patru biscuiti dietetici sau doua felii de paine neagra prajita cu margarina  dietetica  , ceai sau cafea neindulcite.

pranz – o salata de legume la alegere , o jumatate de grapefruit ,un pahar de ice tea .

cina- 100  de orez fiert cu sos de rosii , doua oua fierte si un ceai cu lamaie, dar fara zahar .

gustari intre mese – un pahar cu lapte degresat , un fruct proaspat .

 

A DOUA ZI

 micul dejun – un pahar de suc de grapefruit , doua linguri de fulgi de cereale cu lapte degresat si o banana .

pranz –un sandvis cu branza de vaci dietetica ,o rosie si un castravete , un pahar de ice tea.

cina – o salata de legume la alegere cu suc de rosii si o chifla , un ceai de lamaie .

gustari intre mese – un iaurt cu fructe

 

A TREIA ZI

 micul dejun –o jumatate de grapefruit , doua felii de paine prajita cu margarina si o felie subtire de cascaval ,ceai sau cafea nindulcite .

-pranz – o cana de supa de legume , salata din doua rosii cu 100 g de branza dietetica si un mar .

cina   – 30 g de spaghete cu sos de rosii , salata verde si un ceai de lamaie

gustari intre mese – doua banane

 

A PATRA ZI

-micul dejun– doua linguri de musli si o cana de suc de portocale , ceai sau cafea neindulcite

-pranz- salata de legume, o jumatate de grapefruit si un ceai cu lamaie

-cina -200 g de cascaval pane , salata verde si un iaurt

-gustari intre mese – un pahar de lapte si un fruct , la alegere

 

A CINCEA ZI

micul dejun– un pahar de suc de grapefruit , doua oua fierte si o felie de paine neagra prajita , ceai sau cafea neindulcite

pranz – un sandvis din doua felii de paine prajita , margarina , o felie subtire de cascaval si cateva frunze de salata verde , un ceai cu lamaie neindulcit

– cina – 200 g de sufleu de broccoli , o felie de paine neagra prajita si un mar

gustari intre mese – un iaurt dietetic si un fruct proaspat, la alegere

 

A SASEA ZI

micul dejun –o jumatate de grapefruit ,o omleta din doua oua , o felie de paine neagra , ceai sau cafea neindulcite

-pranz -50 g de spaghete cu sos de rosii , o salata de legume, la alegere ,si un ceai cu lamaie

cina –cinci biscuiti dietetici si lapte degresat

gustari intre mese – doua fructe la alegere

 

A SAPTEA ZI

micul dejun– o jumatate de pepene galben, ceai sau cafea neindulcite

pranz –o portie de supa de legume cu crutoane , salata de andive fara maioneza si un ceai de lamaie

cina –o cana de orez fiert cu sos de rosii , un grapefruit si un ice tea

gustari intre mese – doua iaurturi dietetice

 

Este vorba de mai mult decat a trai si a muri

Consumul unei diete vegetariene nu ar trebui sa fie facut pentru evitarea mortii. Moartea ajunge pe oricine. In studiu totusi o dieta vegetariana a intarziat semnificativ moartea, comparativ cu cei care consumau carne. Este excelent, dar a-ti baza dieta doar pe o chestiune de viata si de moarte inseamna a nu aprecia pe deplin toate beneficiile unei diete vegetariene. A duce o viata de calitate este cel mai important aspect al respectarii unei diete bazate pe plante. Zece ani de viata de calitate inseamna mai mult decate douazeci de ani de chinuri. Un stil de viata vegetarian este unul cu mai multa energie, mai putina durere, somn de calitate, si un metabolism stabil.

 

01-5

 

loading...
DESCARCA APLICATIA CYD PE MOBIL
Aplicatie CYD Google Play

Nu sunt un artist, nu sunt un talentat scriitor, sunt om ca si tine. Doar ca diferentele dintre mine si tine o fac obiceiurile noastre si viata pe care o traim. Nu ne invartim in aceleasi anturaje, nu avem acelasi limbaj, la dracu nici macar nu ne cunoastem, dar sigur avem de impartit idei sau am avut aceleasi idei o data, desi repet nu ne cunoastem. Nu te stiu, nu te cunosc, nu te vad, nu te ating, nu te caracterizez, nu te critic, nu te injur, nu te admir, nu te laud, dar tu poti sa ma critici, aplauzi, caracterizezi, poate chiar si sa ma apreciezi. E dreptul tau, e timpul tau.