A fost inventat dispozitivul pentru a gândi și a învăța mai repede! Posibil tratament ADHD si schizofrenie!

in Curiozitati

Sa se incarce cu cofeina este un mod obisnuit la unii studenti care lasa totul pentru ultimile zile inainte de examene. Dar ce s-ar intampla daca ar exista o modalitate mai buna si mai sigura de a invata mai repede? Daca ar exista un dispozitiv pentru gandire? Sau daca ar invata din timp ? 🙂

Doriți să aflați mai repede?

Multi oameni de stiinta de la Universitatea Vanderbilt au demonstrat acum că este posibil să ne marim capacitatea de a învăța prin aplicarea unui curent electric usor la creier, și că acest efect poate fi îmbunătățit sau redus în funcție de direcția curentului.

Se crede că cortexul frontal medial este o parte a creierului responsabil pentru răspunsul instinctiv. Studiile anterioare au aratat ca o tensiune negativă creste în aceasta zona a creierului în milisecunde, atunci când o persoană face o greșeală, dar nu de ea. Oamenii de stiinta care au realizat acest studiu au vrut să testeze ideea că această activitate influențează învățarea, si permite creierului de a învăța din greșelile noastre.

a

Ei au vrut să testeze următoarea ipoteză: Ei au crezut că este posibil să se controleze reacția creierului electrofiziologice la erori , și că efectul său poate fi reglat în mod intenționat în sus sau în jos în funcție de direcția unui curent electric aplicat pe aceasta. Acest bidirecțională a fost observata anterior în studiile pe animale, dar nu la oameni. In plus, cercetatorii au vrut să vadă cât de mult a durat efectul și dacă rezultatele ar putea fi generalizate.

Cum a fost experimentul?

Stimularea creierului a fost realizată folosind o bandă elastică cu doi electrozi realizati din bureti si inmuiati in solutie salina. Au fost aplicati pe obraz și pe coroana. Cercetatorii in trei sesiuni au aplicat 20 de minute de stimulare transcraniana curent (tDCS) pentru fiecare subiect. Acești curenți sunt foarte ușori și călătoria se face de la electrodul anod, prin piele, muschi, oase și creier, care iese prin electrodul catod corespunzător pentru a finaliza circuitul. Curentul este atât de moale încât nu se percep decat furnicături sau mâncărime la începutul fiecărei sesiuni de stimulare.

In fiecare din cele trei sesiuni, subiecții au fost randomizați la un curent anodic (curent itinerant din coroana electrod la obraz), un catod (deplasări curente din obraz la coroana) sau o stare simulata care reproduce senzația fizică de furnicături fără a afecta creierul. Subiecții au fost în imposibilitatea de a distinge diferența dintre cele trei condiții.

După 20 de minute de stimulare, subiecților li s-au dat o sarcină de învățare care a implicat aflarea prin încercare. Pe un controler de joc corespund anumite culori afișate pe un monitor. Sarcina a fost complicata. Pentru mai multe dificultăți, a avut mai puțin de o secundă pentru a răspunde în mod corect, oferind astfel mai multe oportunități pentru eroare.

b

Cercetatorii au masurat activitatea electrica a creierului la fiecare participant. Acest lucru le-a permis să vadă modul in care creierul participanților sa schimbat în momentul exact in care s-au făcut greșeli, și cel mai important, le-a permis să stabilească modul în care aceste activități cerebrale se schimba sub influența stimularii electrice.

Care au fost rezultatele experimentului?

Experimentul a fost testat pe aproximativ 75% din subiecți care au făcut mai puține greșeli. Când este aplicat curent catodic, cercetatorii au observat rezultatul opus: subiectii au făcut mai multe erori și a durat mai mult să învețe sarcina.

Implicatiile acestor constatari se extind dincolo de posibilitatea de a îmbunătăți procesul de învățare. Beneficiul clinic în tratamentul bolilor cum ar fi schizofrenia și ADHD, deficitele asociate cu monitorizarea performanței.

DESCARCA APLICATIA CYD PE MOBIL
Aplicatie CYD Google Play

Nu sunt un artist, nu sunt un talentat scriitor, sunt om ca si tine. Doar ca diferentele dintre mine si tine o fac obiceiurile noastre si viata pe care o traim. Nu ne invartim in aceleasi anturaje, nu avem acelasi limbaj, la dracu nici macar nu ne cunoastem, dar sigur avem de impartit idei sau am avut aceleasi idei o data, desi repet nu ne cunoastem. Nu te stiu, nu te cunosc, nu te vad, nu te ating, nu te caracterizez, nu te critic, nu te injur, nu te admir, nu te laud, dar tu poti sa ma critici, aplauzi, caracterizezi, poate chiar si sa ma apreciezi. E dreptul tau, e timpul tau.