Stiri Online, Enciclopedie, Revista presei

Astronomii au gasit o gaura neagra imensa intr-o galaxie numita SAGE0536AGN

in Astronomie/Educational

O gaură neagră colosala ascunsa în centrul unei galaxii recent descoperite, s-a constatat ca este de treizeci de ori mai mare decat estimarile initiale. Experții spun ca galaxia SAGE0536AGN are 9 miliarde de ani și are o masa de aproximativ 25 de miliarde de ori mai mare decat cea a soarelui, iar gaura neagra din centrul acestui univers are masa de 350 de milioane de ori mai mare decat ce a soarelui.

In multe sisteme, gaurile neagre supermasive au tendința de a se dezvolta in acelasi ritm ca si galaxia dinn jurul ei.
Cosmologii spun SAGE0536AGN ar putea fi prima dintr-o noua clasa de galxii descoperite.
1443358029_galaxy-jpg
Gaura neagra supermasiva este uluitor de stralucitoare din cauza gazului din jurul care este propulsat la viteze mari de monstruosul sau camp gravitational, ceea ce o face sa emita lumina.

A supernova was spotted on January 21, 2015 in Messier 82, one of the nearest big galaxies. This wide view image was taken on January 22, 2015.

DESCARCA APLICATIA CYD PE MOBIL
Aplicatie CYD Google Play

Nu sunt un artist, nu sunt un talentat scriitor, sunt om ca si tine. Doar ca diferentele dintre mine si tine o fac obiceiurile noastre si viata pe care o traim. Nu ne invartim in aceleasi anturaje, nu avem acelasi limbaj, la dracu nici macar nu ne cunoastem, dar sigur avem de impartit idei sau am avut aceleasi idei o data, desi repet nu ne cunoastem. Nu te stiu, nu te cunosc, nu te vad, nu te ating, nu te caracterizez, nu te critic, nu te injur, nu te admir, nu te laud, dar tu poti sa ma critici, aplauzi, caracterizezi, poate chiar si sa ma apreciezi. E dreptul tau, e timpul tau.

Latest from Astronomie