Stiri Online, Enciclopedie, Revista presei

Cele mai la indemana lucruri pentu eliberarea stresului

in Sanatate

Pentru a intra in actiune, trebuie sa incepeti prin a va cunoaste foarte bine corpul, sa-l imblanziti, sa-l eliberati de tensiuni si blocaje. In lipsa exercitiilor, puteti reusi acest lucru prin cateva miscari de automasaj, in anumite zone, foarte precise.

In mod instinctiv, ne masam tamplele, ne frecam la ochi, ne trosnim degetele, ne rotim umerii. Aceste gesturi reflexe, care ne calmeaza micile dureri sau stimuleaza punctele strategice ale corpului, inainte sau dupa efort. Pentru o mai mare eficienta, putem actiona cu mai multa precizie.

PENTRU ENERGIZARE

  • Cu palma mainii drepte, masati umarul stang, cu miscari circulare, apoi coborati pe tot bratul, pana la degete. Repetati de trei ori, apoi treceti la celalalt umar.
  • Cu palmele intinse, frecati zona lombara pana simtiti caldura. Important este sa se incalzeasca.
  • Cu palmele una peste alta, masati-va abdomenul in sensul acelor de ceasornic.
  • Dati din maini. Cand sunteti foarte obositi, ridicati si coborati bratele, cu miscari energice, de zece ori.

PENTRU A VA DESTINDE CEAFA

Este zona cea mai incarcata. Iata cum o puteti detensiona rapid:

  • Cu picioarele departate, bratele de-a lungul corpului, ridicati umerii inspirand, apoi reveniti, expirand.
  • Stand turceste, lasati-va incet capul sa cada spre umarul stang, apoi spre dreptul, pentru a intinde muschii gatului.

INAINTE DE ORICE E NEVOIE DE INCALZIRE

  • A face exercitii fizice fara o pregatire prealabila, inseamna a va expune nu numai riscului de a face febra musculara, dar chiar si unor accidente musculare, articulare sau cardiace. Nimic mai simplu decat o incalzire. Sunt suficiente cateva sarituri ori mersul pe loc, balansand mainile si radicand genunchii: simulati alergarea cu picioarele intinse inainte, spre spate sau in lateral, faceti cateva genuflexiuni, sunt suficiente cinci, zece minute pentru a va pregati muschii. Dupa efort, faza de calmare este la fel de importanta. Dupa ce ati alergat, nu va opriti brusc, ci incetiniti progresiv ritmul, pana ajungeti la un mers obisnuit, apoi faceti cateva intinderi.
DESCARCA APLICATIA CYD PE MOBIL
Aplicatie CYD Google Play

Nu sunt un artist, nu sunt un talentat scriitor, sunt om ca si tine. Doar ca diferentele dintre mine si tine o fac obiceiurile noastre si viata pe care o traim. Nu ne invartim in aceleasi anturaje, nu avem acelasi limbaj, la dracu nici macar nu ne cunoastem, dar sigur avem de impartit idei sau am avut aceleasi idei o data, desi repet nu ne cunoastem. Nu te stiu, nu te cunosc, nu te vad, nu te ating, nu te caracterizez, nu te critic, nu te injur, nu te admir, nu te laud, dar tu poti sa ma critici, aplauzi, caracterizezi, poate chiar si sa ma apreciezi. E dreptul tau, e timpul tau.

Latest from Sanatate

LIKE-ul tau CONTEAZA!Ti-a placut articolul si ai dat LIKE? Inchide aici
Mergi la Sus

Copyright © 2016 by CYD.RO. Toate drepturile sunt rezervate
Designed by Dianys Media Solutions - realizare site web - creare site web