După ce au fost făcute mai multe plângeri legate de comportamentul taximetriștilor din București, reclamații făcute de turiștii străini, Federația Industriei Hoteliere din România a decis să înainteze Primăriei Capitalei o cerere oficială pentru a se impune măsuri împotriva acestora.
„Noi, hotelierii, semnalăm problema asta frecvent, dar primăria nu a luat nicio măsură de-a lungul timpului. Indiferent cu cine am discutat de acolo, ne-au spus că problema nu e în mâna lor și ne-au plimbat de la un departament la altul”, a spus Călin Ile, președintele FIHR, potrivit profit.ro
Acesta propune implementarea unui sistem de calitate pentru taximetriști, și anume etichetarea mașinilor, la vedere, cu mesajul „agreat de turiști”, astfel cei ce vizitează Bucureștiul să fie corect tratați de către șoferi.
Reclamațiile turiștilor sunt în special legate de tarifele mărite nejustificat, limbajul inadecvat al șoferilor și fumatul în timpul cursei.
O ultimă sesizare a fost trimisă de către un turist american la Biroul de Promovare a României în SUA și Canada, aceasta fiind redirecționată la Primăria Capitalei, însă nu s-a luat nicio măsură în acest sens.