Volvo va prezenta anul viitor, la Salonul Auto de la Detroit, un nou sedan mid-size de lux, care va inlocui actualul S80. Suedezii isi intensifica eforturile pentru a atrage o parte din clientii rivalilor germani, transmite Bloomberg.
Volvo va prezenta anul viitor, la Salonul Auto de la Detroit, un nou sedan mid-size de lux, care va inlocui actualul S80. Suedezii isi intensifica eforturile pentru a atrage o parte din clientii rivalilor germani, transmite Bloomberg.
“S90 va fi testul suprem. Dintre toate masinile pe care le vom lansa in urmatorii patru ani, din punctul meu de vedere, S90 va constitui cea mai mare provocare“, a declarat joi directorul de vanzari de la Volvo, Alain Visser.
Noul S9 va fi urmat de o versiune wagon V90.
Compania nu va participa la Salonul Auto de la Frankfurt, de saptamana viitoare, pentru a utiliza la maxim bugetul sau de marketing.
Pentru Volvo, un stand la Salonul de la Frankfurt ar fi insemnat “sa cheltuie milioane de euro pentru a arata ca Audi, BMW si Mercedes sunt mai mari ca noi“, a apreciat Visser.
In august 2010, conglomeratul chinez Zhejiang Geely Holding a cumparat Volvo Cars de la grupul american Ford Motor Company, pentru aproape 1,3 miliarde euro. Cu toate acestea, dupa un program de investitii de 11 miliarde dolari, Volvo Cars a ajuns la o marja de profit de 2,2% in primul semestru, fata de 8,9% in cazul BMW.