Conducerea Playboy a luat decizia de a angaja Banca de Investiții Moelis&Co, pentru a stabili o strategie de vânzare a companiei. Potrivit Wall Street Journal, experții economici ar putea să organizeze o licitație în care compania să fie vândută pe bucăți, dat fiind valoarea ei colosală de peste 500 de milioane de dolari. Cumpărătorii țintă sunt companii new-media, vânătorii de trofee sau bogații Americii, care își permit să cumpere unul dintre cele mai mari branduri ale lumii. Data licitației nu a fost încă stabilită.
În ultimii ani, Playboy a trecut prin mai multe încercări de schimbare a strategiei de marketing, printre care și renunțarea la pictoriale nud, considerând că industria pentru adulți s-a dezvoltat excesiv, iar absolut totul este la un click distanță, pe internet. Astfel, Playboy a dorit să coboare vârsta publicului cititor și să câștige tiraj. Fiul în vârstă de 24 de ani a lui Hugh Hefner, fondatorul companiei Playboy, a contestat puternic eliminarea nudului din revistă.
Primul număr Playboy a apărut în anul 1953 cu un incendiar pictorial nud al celei mai în vogă actrițe a momentului, Marilyn Monroe. Playboy a constituit o rampă de lansare pentru multe dintre celebritățile de ieri și azi.