Regimul alimentar şi grupa sangvină

in Educational/Sanatate

dieta-grupe-sangvine-2v9ntrxcxl8c3fuiw211je

Grupa I (0): este recomandată carnea fără grăsime

Oameni cu un asemenea sânge sunt nişte vânători înăscuţi, folosesc foarte multă carne, au un tub digestiv rezistent, un sistem imunitar foarte bun, însă se adaptează greu la o nouă dietă. Cel mai bun mijloc de a înlătura stresul îl constituie pentru ei eforturile fizice prelungite. Succesul dietei este folosirea cărnii fără grăsime (în special carnea de vită sau de oaie) şi carnea de pasăre şi peşte. Produsele lactate şi cerealele sunt mai puţin indicate pentru că tubul digestiv al vânătorilor încă nu s-a obişnuit cu aceste produse. Glutenul le este de asemenea dăunător – acesta încetineşte activitatea insulinei şi împiedică prelucrarea efectivă a caloriilor. 

Grupa II (A): carnea este interzisă

Cei care au această grupă sunt agricultorii şi vegetarienii cu un tub digestiv sensibil şi un sistem imunitar tolerant. Aceste persoane se adaptează foarte uşor la mediul înconjurător şi la condiţiile de alimentaţie. Cel mai bun mijloc de înlăturare a stresului pentru ei este meditaţia. Pentru a se păstra în formă şi pentru a-şi menţine capacitatea de muncă ei trebuie să folosească produsele naturale. Persoanele cu această grupă au nevoie de o hrană naturală, curată. Din regimul lor trebuie îndepărtat acel produs toxic pentru ei care este carnea. Cei care încearcă să consume carne observă că încep să piardă în greutate. În organismul vânătorilor carnea este prelucrată asemenea unui combustibil, în timp ce la agricultori aceasta se transformă în grăsime. Lactatele sunt greu asimilate – aceste produse le produc reacţii insulinice care îngreunează schimbul de substanţe. Lactatele sunt bogate în grăsimi saturate care perturbează activitatea inimii şi duc la obezitate. Acestei grupe i se permite să mănânce fulgi de grâu, dar în cantităţi rezonabile, pentru că altfel va creşte aciditatea din ţesuturile musculare.

Agricultorilor li se permite să consume o cantitate mare de diferite produse naturale cu un conţinut scăzut de grăsimi, legume şi griş. Printre cele mai folosite produse se numără grăsimile vegetale, produsele din soia, legumele şi ananasul. S-a observat că persoanele cu grupa sangvină A strălucesc în sensul propriu al cuvântului după consumul de albumine din legumele cu boabe (fasole, mazăre, soia). Iar seminţele de dovleac şi de floarea-soarelui, migdalele şi nucile sunt nişte adaosuri deosebite la regimul lor zilnic. Pentru normalizarea greutăţii sunt recomandate plantele acvatice, fructele de mare, sarea iodată, ficatul, carnea slabă, spanacul şi varza. Trebuie să alegeţi însă numai varza frunze (când nu este formată căpăţâna) sau sparanghelul, pentru că varza ajunsă la maturitate, varza de Bruxelles, ca şi conopida ajută la creşterea în greutate. 

Grupa III (B): mari consumatori de lapte

Persoanele cu această grupă au un sistem imunitar puternic, un tub digestiv tolerant şi posibilitatea mai largă de a alege produsele alimentare. În această categorie persoanele sunt în special mari consumatori de lapte. Pentru a-şi menţine silueta şi starea de bună dispoziţie, aceste persoane trebuie să combine în mod echilibrat activitatea fizică şi activitatea intelectuală. Pentru a scăpa de stres aceste persoane trebuie să creeze. La creşterea în greutate a persoanelor cu grupa B contribuie porumbul, hrişca, lintele, alunele de pământ şi seminţele de susan negru. Acestea conţin lectine care îngreunează schimbul de substanţe şi conduc la hipoglicemie (scăderea semnificativă a nivelului zahărului în sânge după masă). Dacă este exclus tot ce este dăunător din alimentaţie atunci zahărul din sânge rămâne la limita normală. Există o legatură bine determinată între starea de bună dispoziţie a persoanelor cu grupa B şi consumul de carne închisă la culoare. Experţii afirmă că oboseala survenită foarte rapid şi desele tulburări ale sistemului imunitar încetează imediat ce aceşti oameni în loc de carne de vită şi de curcă încep să mănânce carne de miel, de berbec sau de iepure. Carnea de găină trebuie înlocuită dacă se poate cu carne de fazan.

Nomazii reacţionează prost şi la alimentele lipicioase, de aceea lor nu le sunt recomandaţi fulgii de grâu. Mai mult decât atât, grâul combinat cu porumb, hrişcă şi alune de pământ are un efect distrugător asupra organismului. Astfel grâul trebuie evitat cu orice preţ. În timpul dietei trebuie să vă bazaţi pe legumele verzi, carne, ouă, produse lactate cu un nivel scăzut de grăsime, ficat şi măruntaie de vită şi decoct de iarbă dulce.

Grupa IV (AB): fulgii de grâu sunt foarte indicaţi

Persoanele cu această grupă de sânge sunt nişte adevăraţi cameleoni, care reacţionează permanent la schimbările din mediul înconjurător şi din alimentaţie. Au un tub digestiv foarte sensibil, dar un sistem imunitar deosebit de tolerant. Cel mai bun mijloc de a se menţine în formă este combinarea muncii intelectuale cu activitatea fizică uşoară. Persoanele din această grupă au o greutate peste normă şi din cauza moştenirii lor genetice combinate. Pentru a scăpa de kilogramele de prisos trebuie să limiteze consumul de carne, iar atunci când o consumă trebuie să o combine cu legume. Printre produsele care le ajută să slăbească se numără fructele de mare (în afara celor conservate sau uscate), legumele verzi, plantele marine şi ananasul.

De la stramoşii lor cu grupa de sânge B au moştenit o reacţie insulinică negativă la fasole, porumb, nuci şi susan negru. Datorită moştenirii genetice de la înaintaşii cu grupa A, organismul lor se comportă foarte bine cu lintele şi arahidele. Spre deosebire de celelalte grupe de sânge, aceasta reacţionează foarte bine la grâu. 

DESCARCA APLICATIA CYD PE MOBIL
Aplicatie CYD Google Play

Nu sunt un artist, nu sunt un talentat scriitor, sunt om ca si tine. Doar ca diferentele dintre mine si tine o fac obiceiurile noastre si viata pe care o traim. Nu ne invartim in aceleasi anturaje, nu avem acelasi limbaj, la dracu nici macar nu ne cunoastem, dar sigur avem de impartit idei sau am avut aceleasi idei o data, desi repet nu ne cunoastem. Nu te stiu, nu te cunosc, nu te vad, nu te ating, nu te caracterizez, nu te critic, nu te injur, nu te admir, nu te laud, dar tu poti sa ma critici, aplauzi, caracterizezi, poate chiar si sa ma apreciezi. E dreptul tau, e timpul tau.