Sa vedem cat de mult se va respecta legea cu sezlongurile! Amenzi de 50.000 de lei pentru sezlongarii care ocupă plajele

in Evenimente

Anul asta ma pun pe dat telefoane…hai sa vedem cat de mult vor respecta chestia cu sezlongurile pe care eu le detest pentru ca idea de a face plaja este legata si de sanatate..

A merge la plaja inseamna sa simti nisipul de sub picioare ,sa stai pe nisip direct ..NU PE SEZLONG !!! eu vreau sa stau pe CEARCEAF!!

Sa vedem cati din voi veti suna sa reclamati !!!

Aici aveti si numerele ..deja le-am bagat in telefon..

Dacă doriţi să reclamaţi orice fel de situaţie care ţine de protecţia consumatorilor, puteţi apela Comandamentul Litoral, în functie de locaţia unde vă aflaţi. Pentru Mamaia, numărul de telefon este 0241/831933, pentru Costineşti – 0241734910, iar pentru Neptun -0241/731900.

Operatorii economici din staţiunea Mamaia s-au întâlnit, ieri, cu conducerea Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, care le-a explicat ce se aşteaptă de la ei, în acest sezon estival. De astăzi, va începe şi funcţionarea Comamentului Litoral, care va avea trei puncte fixe, în staţiunile Mamaia, Costineşti şi Neptun. Oficialii A.N.P.C. au adus în discuţie şi practica unor operatori de plaje, care deja şi-au amplasat şezlongurile pe noile sectoare de nisip, deşi regulamentele europene interzic acest lucru.  

Câteva zeci de patroni de hoteluri şi restaurante de pe litoral au răspuns ieri, invitaţiei Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, de a participa la întâlnire informală al cărui subiect l-a constituit activitatea Comandamentului Litoral. Potrivit vicepreşedintelui A.N.P.C., Răzvan Adrian Florescu, activitatea comandamentului va demara chiar de astăzi, vor fi atât comisari de la Constanţa, dar şi detaşaţi din ţară, în trei puncte de pe litoral: Mamaia, Costineşti şi Neptun. În fiecare locaţie vor fi câte 3-4 echipe de comisari, gata să intervină la orice reclamaţie din partea turiştilor. „În primele două săptămâni, vom face consiliere, dar acolo unde vom constata deficienţe, vom aplica sancţiuni: La fiecare hotel vor fi afişate, la loc vizibil, datele de contact ale comandamentului“, a declarat Răzvan Florescu, vicepreşedintele A.N.P.C.

În opinia şefului A.N.P.C., Paul Anghel, comisarii vor avea „toleranţă zero“ faţă de abaterile operatorilor. „Încercăm să readucem consumatorii către litoralul românesc, iar pentru asta serviciile pe care le prestează operatorii trebuie să fie cele legale“, a explicat Paul Anghel, preşedintele A.N.P.C.

Operatorii de plaje şi chichiţa din constactele de închiriere

Problema noilor sectoare de plaje, recent reabilitate printr-o investiţie cu fonduri europene, a fost readusă în discuţie. „Hotelierii au ridicat problema plajelor extinse, dacă este voie să se amplaseze şezlonguri, umbrele ori beach-baruri pe ele. Nu este legal, iar operatorii trebuie să respecte prevederile legale, să existe un culoar delimitat către mare pe toate plajele“, a declarat Anghel.

Aşadar, deşi operatorii de plaje se prevalează de o chichiţă inclusă în contractul de închiriere încheiat cu Administraţia Bazinală de Ape Dobrogea Litoral, care include o prevedere prin care sectoarele sunt la limita firului apei, amplasarea şezlongurilor pe nisipul recent extins este ilegală. Dacă orice turist va dori să se bronzeze pe propriul cearceaf, dar va da nas în nas cu un operator de plaje, trebuie să cheme comisarii O.P.C., care vor constata neregula şi vor aplica amenzi. „Pentru deficienţe de informare, amenda este cuprinsă între 1.000 şi 10.000 lei, iar pentru practici incorecte, între 5.000 şi 50.000 lei, dar se poate dispune închiderea activităţii, până la remedierea problemei“, a specificat preşedintele A.N.P.C.

Situaţia plajelor extinse a fost adusă în discuţie şi de către Nicolae Bucovală, preşedintele Patronatului Mamaia: „Uniunea Europeană cere ca timp de cinci ani, pe aceste plaje extinse, să nu se facă niciun fel de activitate comercială. Cei de la Apele Române vor răspunde pentru ceea ce fac, pentru că nu există nicio posibilitate de închiriere, aceste plaje trebuie să fie libere, fără şezlonguri, fără umbrele, fără beach-baruri, ele nu trebuie să producă profit, sunt în garanţie cinci ani. Altfel, riscăm să dăm înapoi cele 180 de milioane de euro“.

Ca răspuns la nemulţumirea unor hotelieri ori proprietari de restaurante, care au reclamat controalele prea insistente, comisarii O.P.C. promit că vor interveni la orice reclamaţie, iar dacă un agent comercial va fi reclamat de 30 de ori într-o zi, de tot atâtea ori vor merge în control. „Operatorii trebuie să respecte clasificarea unităţii, să prezinte informaţii concise, în unităţile de alimentaţie publică să se respecte regulile de depozitare, să se achiziţioneze produse sigure din surse sigure, să nu mai aveam probleme cu mai multe pachete vândute decât locuri disponibile“, a mai spus Paul Anghel. Sursa: Observator.ro

Dacă doriţi să reclamaţi orice fel de situaţie care ţine de protecţia consumatorilor, puteţi apela Comandamentul Litoral, în functie de locaţia unde vă aflaţi. Pentru Mamaia, numărul de telefon este 0241/831933, pentru Costineşti – 0241734910, iar pentru Neptun -0241/731900.

loading...
DESCARCA APLICATIA CYD PE MOBIL
Aplicatie CYD Google Play

Nu sunt un artist, nu sunt un talentat scriitor, sunt om ca si tine. Doar ca diferentele dintre mine si tine o fac obiceiurile noastre si viata pe care o traim. Nu ne invartim in aceleasi anturaje, nu avem acelasi limbaj, la dracu nici macar nu ne cunoastem, dar sigur avem de impartit idei sau am avut aceleasi idei o data, desi repet nu ne cunoastem. Nu te stiu, nu te cunosc, nu te vad, nu te ating, nu te caracterizez, nu te critic, nu te injur, nu te admir, nu te laud, dar tu poti sa ma critici, aplauzi, caracterizezi, poate chiar si sa ma apreciezi. E dreptul tau, e timpul tau.