Stiri Online, Enciclopedie, Revista presei

Stresul chimic si stresul dietetic

in Sanatate

Ce este de făcut cu stresul ?

Sunt aproape la fel de multe soluţii pentru a face faţă stresului, ca şi motive de stres. În priml rând avem de-a face cu stresuri chimice şi dietetice. Acestea sunt, de obicei, identificabile şi relativ uşor de controlat.
Cafeaua, ceaiul, alcoolul şi zahărul sunt primele. Acestea sunt toate stimulente şi vor agrava stările emoţionale. Îmbunătăţiţi şi îndepărtaţi orice intoleranţe alimentare majore cum ar fi produsele lactate, cerealele sau drojdia. Dacă este posibil, identificaţi poluanţii de mediu ca mucegaiurile, ciupercile, parfumurile, acarianul de praf şi alimentele cu aditivi. Toate organele sunt implicate în procesul de compensare a acestor substanţe din corpurile , dar cei doi actori majori sunt ficatul şi rinichii.
Dintre aceştia, ficatul este cel mai pasibil de a suferi. Despre alcoolicii se spune de multe ori că „îşi decapează ficatul”. Cafeaua, ceaiul, alcoolul şi zahărul (prăjituri, biscuiţi, miere, ciocolată) sunt numărul unu în probleme de stres.
Stresul fizic Nu te suprasolicita! Întâlnim des oameni care sunt disperaţi să fie bine şi vor face tot ce le stă în putinţă să se ajute pe ei înşişi. Acest lucru devine istovitor, de obicei ei aleargă pe distanţe lungi, zi de zi sau fac aerobic excesiv. Aceştia adopta acest comportament deviant, crezând că îşi fac bine. Ceea ce fac ei epuizează un organism deja epuizat. Ei merg în jos.
Organismele alergate au nevoie de odihnă, nu de maratoane. Situaţia opusă de a nu face mişcare, are ca rezultat un corp şi o minte lente. Un exerciţiu lin este cel mai bun, cum ar fi mersul pe jos, jogging relaxant, înot.
Mersul pe jos, joggingul şi înotul, în conformitate capacitatea noastră este minunat pentru minte şi corp şi este o necesitate pentru oamenii stresaţi. Eu le recomand ca prioritate.
Stresul emoţional şi mental

Este important să învăţăm să identificăm stresul şi să ne dăm cât mai multe răspunsuri comportamentale adecvate. Pe măsură ce oamenii devin mai conştienţi de ei înşişi şi mediul lor, cresc şi posibilităţile de a deveni disponibili pentru dezvoltarea personală şi grupurile de descoperire.
Psihoterapia va fi necesară pentru cei care au probleme adânc înrădăcinate. O vizită un psihoterapeut nu înseamnă că aveţi probleme mentale. Aceasta este gândire arhaică, dar care încă persistă astăzi. Este o oportunitate de a împărtăşi problemele voastre cu cineva care
va fi obiectiv şi care e instruit să ajute oamenii în a găsi noi modalităţi de abordare şi să gestioneze cele mai dificile circumstanţe din viaţa lor. Alegeți terapeuţi care au o pregătire bună şi o tendinţă alternativă.
Meditaţia este extrem de valoroasă pentru toată lumea. Este nevoie de dăruire şi de angajament, dar vor fi rambursate de zece ori pentru eforturile pe care le faceţi. În meditaţie, mintea se linişteşte şi se concentrează. Acest lucru poate fi realizat prin intermediul repetării unui cuvânt (mantră) sau prin concentrarea pe respiraţie. Prin liniştirea minţii conştientă, avem acces la niveluri mai profunde de conştiinţă. Vom fi în ton cu dorinţele reale, mai degrabă decât plăcerea trecătoare care solicită dorinţele ego-ului, care duce în cele din urmă la nefericirea şi discordia omenirii. Traumele din trecut şi convingerile necorespunzătoare sunt uşor eliberate.
S-a dovedit ştiinţific că aceia care practica meditiatia au dezvoltat o mai mare rezistenţă la boli şi infecţii. Există mai multe moduri de a medita şi mulţi profesori de meditaţie. Caută profesori buni de meditaţie şi grupuri stabile de formare.
Terapia prin regresie poate ajuta pentru a debloca tiparele negative din copilărie.Terapeutul antrenat poate ghida o persoană înapoi la evenimente traumatice timpurii, care afectează prin subconștient comportamentul lor de acum. Prin retrăirea uşoară a acestor incidente, el se poate elibera de ele.
Renaşterea este o tehnică veche de respiraţie, redescoperita cu aproximativ douăzeci de de ani în urmă, de către californianul Leonard Orr. Este un proces simplu care implică respiraţii lungi şi conectate. Lejeritatea respiraţiei şi respiraţia continua se leagă mult de uşurinţa cu care circulam prin viaţă. În timpul oricărui şoc sau experienţă traumatizantă avem tendinţa de a opri respiraţia: ca şi când am zice „opriţi lumea, vreau să aţipesc „. Aceste experienţe se imprimă, numai pentru a reapărea mai târziu şi pentru a afecta momentele prezente. Prin conectarea conştientă la respiraţie (renaştere), putem reaccesa aceste experienţe şi respira uşor prin ele, eliberând-le pentru totdeauna. Această tehnică este utilă pentru evenimentele care apar de la concepţie până la aproximativ patru ani şi poate include o ilustraţie a experienţei naşterii unui individ.
Terapia regresiei urmăreşte accesarea acelor experienţe de încarnări anterioare, care au o conotaţie karmică în această viaţă. Dacă aceste evenimente sunt de fapt „vieţile anterioare”, sau doar reperezentari mentale metaforice a lecţiilor de viaţă actuale este discutabil, totuşi, aceste experienţe pot fi profund eliberatoare.
Privind problema prin tine va fi în cea mai bună poziţie pentru a evalua dacă o simplă discuţie e suficientă sau dacă ai nevoie să se uite mai adânc un terapeut care se specializează în acest domeniu. Multe probleme sunt doar o criză pe termen scurt. O combinaţie de psihoterapie şi de masaj sau reflexologie te poate ajuta se te relaxezi, să vezi lucrurile dintr-o perspectivă nouă şi proaspătă.

loading...
DESCARCA APLICATIA CYD PE MOBIL
Aplicatie CYD Google Play

Nu sunt un artist, nu sunt un talentat scriitor, sunt om ca si tine. Doar ca diferentele dintre mine si tine o fac obiceiurile noastre si viata pe care o traim. Nu ne invartim in aceleasi anturaje, nu avem acelasi limbaj, la dracu nici macar nu ne cunoastem, dar sigur avem de impartit idei sau am avut aceleasi idei o data, desi repet nu ne cunoastem. Nu te stiu, nu te cunosc, nu te vad, nu te ating, nu te caracterizez, nu te critic, nu te injur, nu te admir, nu te laud, dar tu poti sa ma critici, aplauzi, caracterizezi, poate chiar si sa ma apreciezi. E dreptul tau, e timpul tau.

Latest from Sanatate

LIKE-ul tau CONTEAZA!Ti-a placut articolul si ai dat LIKE? Inchide aici
Mergi la Sus

Copyright © 2016 by CYD.RO. Toate drepturile sunt rezervate
Designed by Dianys Media Solutions - realizare site web - creare site web