Stiri Online, Enciclopedie, Revista presei

Trucuri din supermarket care păcălesc consumatorii zilnic

in Articole/Comert/Diverse

Nu de puține ori am ajuns acasă fiecare dintre noi și am realizat că am cheltuit mai mulți bani decât am programat pentru cumpărături. Bineînțeles dăm vina pe slăbiciunea noastră în fața unor produse, însă cea mai mare parte de vină în acest caz o au strategiile de marketing aplicate în magazinele mari.

Chiar dacă portofelul își permite să cheltuie, consumatorul este într-o continuă cursă a reducerilor, va căuta mereu să cumpere ieftin și bun. Fenomenul a făcut ca strategii din comerț să găsească metode eficiente ca un client să fie în același timp și mulțumit, dar și un cheltuitor peste măsură.

*Produsele mai scumpe sunt așezate întotdeauna la nivelul ochilor, în timp ce produsele ieftine vor fi întotdeauna pe raftul de jos. Pentru că omul e comod și nu tinde să lase privirea în jos, de cele mai multe ori nu se va apleca după un articol.

*Produsele pentru copiii aproape în toate magazinele le găsim pe rafturi joase și de mijloc. Este foarte important ca un copil să le poată vedea clar, ca apoi să roage mama să il cumpere. Cine ar rezista?

*Prețurile de tipul 1,99 lei nu fac decât să păcălească creierul. De obicei 1 este scris mare, ca apoi să urmeze banii 99 scris mult mai mic, creând impresia că produsul respectiv costă doar un leu, când în realitate costă doi lei.pret

*Reducerile de obicei se aplică realmente, mai ales după ce tot mai mulți clienți s-au plâns că magazinele nu aplică reducerea promisă. Mai sunt și cazuri în care înainte de reduceri se ridică prețul, ca apoi în perioada de reduceri, respectivul produs să fie vândut cu prețul lui normal. Îmbulzeala din fața magazinelor, haosul creat de oameni este pe placul patronilor, chiar fac campanii strong de publicitate care să asigure mulțimea de oameni într-un magazin, și mai ales la un moment dat. De ce? Pentru că iubim competiția și luptăm pentru ceva și faptul că am reușit să cumpărăm tigaia aia cu 50% reducere, care face parte dintr-un stoc limitat ne face mai fericiți și uităm că aceeași tigaie o găsim și la câteva străzi mai încolo.

*Produsele indispensabile, pe care le consumăm zilnic, de obicei le găsim la finalul magazinului. Nu e o întâmplare că sunt așezate acolo. Clientul este obligat astfel să parcurgă cam tot magazinul pentru a ajunge la o sticlă cu apă și cine știe, pe drum mai cumperi și ceva la ofertă, deși nu îți este neapărat necesar.

*Produsele de la casa de marcat sunt de obicei mărunțișuri de genul ciocolatelor mici, gumă de mestecat, aparate de ras de unică folosință, bomboane, sticle de suc etc. Acele produse le cumpără mai toată lumea pentru că pur și simplu sar în ochi, sau ți se face sete cât stai la coadă.

*Schimbarea locului produselor în magazin. Asta se întâmplă mai ales în magazinele mici. Aici majoritatea clienților sunt obișnuiți cu locul fiecărui produs, motiv pentru care din când în când produsele sunt mutate pe motiv că respectivul client trebuie să cunoască involuntar și noile oferte, promoții sau produse din magazin.

DESCARCA APLICATIA CYD PE MOBIL
Aplicatie CYD Google Play

Nu sunt un artist, nu sunt un talentat scriitor, sunt om ca si tine. Doar ca diferentele dintre mine si tine o fac obiceiurile noastre si viata pe care o traim. Nu ne invartim in aceleasi anturaje, nu avem acelasi limbaj, la dracu nici macar nu ne cunoastem, dar sigur avem de impartit idei sau am avut aceleasi idei o data, desi repet nu ne cunoastem. Nu te stiu, nu te cunosc, nu te vad, nu te ating, nu te caracterizez, nu te critic, nu te injur, nu te admir, nu te laud, dar tu poti sa ma critici, aplauzi, caracterizezi, poate chiar si sa ma apreciezi. E dreptul tau, e timpul tau.

Latest from Articole

LIKE-ul tau CONTEAZA!Ti-a placut articolul si ai dat LIKE? Inchide aici
Mergi la Sus

Copyright © 2016 by CYD.RO. Toate drepturile sunt rezervate
Designed by Dianys Media Solutions - realizare site web - creare site web